کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جنگ چلسی، سوانسی و نیوکاسل بر سر میتروویچ

مورینیو برای ایجاد رقابت بیشتر بین بازیکنانش می خواهد جوان 20 ساله اندرلخت را به لندن بیاورد.



اختصاصی کلوپ هوادارن چلسی، الکساندرو میتروویچ مهاجم جوان اندرلخت که زیر نظر مورینیو قرار دارد فصل گذشته موفق شد 27 گل برای تیمش به ثمر برساند.

 

 

دیگر بازیکنی که مورینیو به دنبال او است مهاجم تیم اندرلخت اکساندرو میتروویچ است. گفته میشود چلسی برای خرید این مهاجم میخواهد 15 میلیون پوند هزینه کند.

چلسی در را ه خرید این مهاجم جوان باید با نیوکاسل و سوانسی رقابت کند. که البته این دو تیم رقیب جدی برای چلسی نیستند.


این مهاجم 20 ساله به شدت به لیگ برتر لینک شده و سه تیم انگلیسی خواهان به خدمت گرفتنش هستند. با این حال این ستاره جوان تمایل دارد تا در لیگ قهرمانان  بازی کند و از این جهت چلسی شانس بسیار بیشتری برای جذب این ستاره دارد.


مورینیو برای ایجاد رقابت بین مهاجمینش می خواهد علاوه بر  فالکائو میتروویچ را هم جذب کند. اگر این انتقال صورت بگیرد میتروویچ چهارمین مهاجم چلسی میشود چرا که ابی ها رمی را هم در لیست دارند . البته اخباری در خصوص خروج رمی از استمفوردبریج به گوش میرسد و این بازیکن فرانسوی پس از حضور فالکائو تمایلی به ماندن ندارد.

این ستاره صرب دلایل دیگری هم برای پیوستن به قهرمان فصل قبل دارد. او دو بازیکن ملی پوش و هموطن را در چلسی دارد، ایوانوویچ و نمانیا ماتیچ، این دو بازیکن میتوانند میتروویچ را به استمفوردبریج نزدیکتر کنند.

 میتروویچ در فصل قبل موفق شد 27 گل در تمامی رقابت ها برای اندرلخت به ثمر برساند.

لازم به ذکر است که مورینیو برای جذب پدرو هم اقدام کرده و میخواهد این بازیکن را که توانایی بازی کردن در دو پست را دارد( بال راست و مهاجم) به لندن بیاورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد