کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارکا: آمادگی شیاطین سرخ برای جذب پدرو

منچستریونایتد خود را آماده می‌کند تا پدرو رودریگس را جذب کند.
 بازیکن جوان بارسلونا به احتمال خیلی زیاد در تابستان سال جاری از آبی‌-اناری‌ها جدا خواهد شد.
  
پدرو محصول آکادمی لاماسیا به شمار می‌آید. او در دوران پپ گوآردیولا چهره شد و بازی‌های درخشانی را برای آبی-اناری‌ها به نمایش گذاشت اما با حضور لوئیس انریکه در نیمکت این تیم اسپانیایی کمتر فرصت بازی به او می‌رسد و همین باعث شده است تا او مانند آلکسیس سانچس به دنبال جدایی از آبی-اناری‌ها باشد.

آرسنال و چلسی از جدی‌ترین مشتریان پدرو به شمار می‌آیند اما روزنامه مارکا نوشت منچستریونایتد هم دوست دارد مهاجم جوان آبی-اناری‌ها را جذب کند و به دنبال آماده کردن پیشنهاد برای این بازیکن جوان است. به نوشته مارکا رقم یپشنهادی شیاطین سرخ برای جذب پدرو از 18 تا 20 میلیون پوند خواهد بود.

خبری دیگر درباره فصل جابه‌جایی تابستانی این که باشگاه اورتون اعلام کرد که جان استونز، مدافع خود را به هیچ تیمی نخواهد فروخت.

روزنامه "دیلی‌اکسپرس" نوشت که با وجود پیشنهاد رسمی چلسی به اورتون این باشگاه اعلام کرد که ستاره خود را در خط دفاعی نه به آبی‌پوشان لندنی و نه به هیچ تیم دیگری نخواهد فروخت.

چلسی از جدی‌ترین مشتریان استونز است و برای جذب این بازیکن رقم 20 میلیون پوند را پیشنهاد داده است.

خبر دیگر درباره باشگاه چلسی این که ژوزه مورینیو به دنبال فروش خوآن کوادرادو است. روزنامه "گاردین" نوشت که اگر تیمی بخواهد کوادرادو را با همان قیمتی که چلسی خریداری کرده است جذب کند، مورینیو اصلا مخالفت نخواهد کرد.

کوادرادو زمستان پیش با 33 میلیون پوند راهی چلسی شد اما نتوانست در این تیم انتظارها را برآورده کند و می‌توان او را از معدود خریدهای ناکام چلسی معرفی کرد. تیم‌های زیادی هستند که به دنبال جذب این بازیکن کلمبیایی هستند. اینتر، یوونتوس و میلان از جدی‌ترین مشتریان کوادرادو به شمار می‌آیند.

منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد