کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی پیشنهادی ۲۶ میلیون پوندی برای مدافع اورتون ارائه می کند

چلسی آماده ارائه پیشنهاد دوم برای استونز است.
 بعد از رد پیشنهاد اول به مبلغ ۲۰ میلیون پوند به نظر میرسد روز دوشنبه، چلسی پیشنهاد دوم خود را برای استونز به مبلغ ۲۶ میلیون پوند ارائه خواهد کرد. مورینیو در نظر دارد تا این بازیکن جوان را کم کم جایگزین تری در ترکیب چلسی کند.
  
به نظر میرسد آبی های لندن از جذب استونز اطمینان دارند، ولو اینکه اورتون اعلام کرده که برای استونز بیش از ۳۰ میلیون پوند می خواهد.

چلسی قصد دارد شماره ۶ را به استونز بدهد و برای راضی کردن اورتون حاضر است یک بازیکن را نیز به این تیم بدهد، احتمالاً ویکتور موزس گزینه چلسی باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
Saeed m.h دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 20:58

من بازی هاشو ندیدم و بیاد هم نمیارم چطوری بازی میکنه. اما مطمئنم مورینیو تو خرید دفاع کارش خوبه . چون بیشتر دفاعی کار میکنه. امیدوارم بیاد هم برای ملیتی که داره و هم برای اینکه سنش کمه. با زوما زوج خوبی میشن.

عماد دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:17

این اگه بیاد بهتره از اوتامندیه
وقتی اون 36 میلیون پونده
این 40 تا میرزه
چون شاکله تیممون دفاع انگلیسی باهوش میخواد
زوما یه ذخیرست که بعدا جای کیهیل رو بگیره و مورینیو بیشتر چشم داره ازش تو بازی های دفاعی به عنوان هافبک دفاعی کاذب استفاده کنه
یعنی دفاع 5 نفره که قلبش تحرک بیشتری داره که ارتباط با ماتیج هم برقرار کنه ، الآن میکل و رامیرزم میرن بیشتر بار هافبک دفاعی میفته رو دوش زوما

aMIn دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 17:55

به نظرم من فعلا اوتامندی رو میخریدیم بهتر بود چون لااقل با تجربه تره و میتونه به دفاع کمک کنه.اگه مدافع جوان میخواد استفاده کنه این کورت زوما که بود دیگه.
حالا بعد ها واس جایگزینی کیهیل میرفت دنبال این یا هر مدافع جوان دیگه ای.
دوستان نویسنده نظرشون چیه؟

Admin: دوست عزیز استونز بهتر چون هم از یه طرف که انگلیسه و با خریدش فشار از رو چلسی کم میشه بخاطر کم بودن تعداد بازیکن داخلی از سوی دیگه تو تیم ملی میتونه مثلآ با کهیل کمک کنه دیگه اینکه تا زمانی که جان تیری تو چلسی هست میتونه از تجربه اون درس بگیره و برای حضور بیشتر تو ترکیب کمتر اسرار کنه چون جوان هست
از سوی دیگر تجربه بازی تو لیگ برتر را داره و با مارتینز کار کرده قد این بازیکن هم 188 هست که مثلان تو مهار توپ های هوای بهتر در صورت که اوتامندی قدش 178 دیگه تو انگلیس بازی نکرده ، قیمتش هم کمتره نسبت به اوتوماندی و تجربه هم نشون داده که تو دفاع مرکز برای چلسی انگلیسی ها موفق تر بودن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد