کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادعای مورینیو: برای جذب فالکائو با تری و کیهیل مشورت کردم

سرمربی چلسی از مشورت با جان تری و گری کیهیل برای جذب فالکائو گفته.


 سرمربی پرتغالی چلسی گفته پیش از انتقال رادامل فالکائو، مهاجم فصل پیش منچستر یونایتد، به چلسی، با مدافعان تیمش مشورت کرده است.
  
 ژوزه مورینیو مدعی شده که پیش از تصمیم گرفتن برای انتقال قرضی رادامل فالکائو به استمفورد بریج، با جان تری و گری کیهیل، مدافعان تیمش، مشورت کرده است:«من با گری و جان، بسیار گفتگو کردم و همه بر این باور هستیم که این انتقال، یک انتقال عالی و خوب است. مدافعان ما همیشه در کنترل فالکائو مشکل داشتند و بنابراین احساس می کنیم او پتانسیل بالایی دارد.

 بگذارید ببینیم که او می تواند بار دیگر اعتماد به نفس اش را افزایش بدهد و شادمانی اش را به دست آورد یا خیر. او پیش تر در اتلتیکو مادرید، با دیگو کاستا، تیبو کورتوا و فیلیپه لوئیس  هم تیمی بود و بنابراین امیدوارم این مسئله هم بتوانند به او کمک زیادی بکند. من به طور مرتب فوتبال پرتغال را تماشا می کنم و می دانم زمانی که او در پورتو بود، خیلی خوب بازی می کرد. وقتی فالکائو در اتلتیکو مادرید بازی می کرد، من سرمربی رئال بودم. بنابراین چند سالی تقریبا همیشه با هم بودیم. فصل گذشته هم، فقط بخاطر فالکائو، چندین بار بازی مان مقابل منچستر یونایتد در استمفوردبریج را تماشا کردم».



ای اسپورت



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد