کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.
  
رسانه های بریتانیا:


♦ به گزارش سایت گل، پس از پیروزی 2-0 لیورپول مقابل آدلاید یونایتد، خبرنگار کانال 9 از راجرز درخواست مصاحبه کرد. این خبرنگار از راجرز پرسید که با خرید بنتکه چه چیزهای جدیدی به ترکیب اضافه می شود؟ راجرز در پاسخ جواب داد که نمی دانم در چه خصوص صحبت می کنید.


♦ به گزارش Telegraph، در حالی که صحبت های زیادی در مورد شرایط ماریو گوتسه در بایرن مونیخ به گوش می رسد و گفته می شود که یوونتوس به جذب این بازیکن علاقمند است، از لیورپول خبر می رسد که تیم قرمزپوش این شهر نیز شرایط خرید ماریو گوتسه را بررسی می کند.


♦ به گزارش TalkSport، متئو فلامینی، هافبک فرانسوی آرسنال در آستانه انتقال به گالاتاسارای ترکیه قرار دارد. فلامینی که فصل گذشته با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرد، با اوج گرفتن فرانسیس کوکلین دیگر نتوانست جای ثابتی در ترکیب آرسنال پیدا کند و در سن 31 سالگی آماده تجربه دورانی جدید است.


♦ به گزارش Independent، هافبک کلمبیایی چلسی که در نیم فصل از فیورنتینا به این تیم پیوست، نتوانست خود را در ترکیب آبی های لندن جا بیاندازد و به بازیکنی نیمکت نشین بدل شد. حال با گذشت یک نیم فصل از زمان حضور او در استمفورد بریج، باشگاه لندنی حاضر است تا در ازای دریافت مبلغ 26.1 میلیون پوند (حدود 35 میلیون یورو) وینگر خود را به فروش برساند.


♦ به گزارش Daily Mirror، تیم اینتر میلان قصد دارد دیدیه دروگبا بازیکن سابق تیم چلسی را به خدمت بگیرد. این بازیکن ساحل عاجی اظهار داشته که در حال مذاکرات با تیم های آمریکایی است ولی پیشنهاد تیم اینتر می تواند برایش جذاب باشد.


♦ به گزارش Daily Star، تیم اورتون قصد دارد برای سرجی روبرتو هافبک جوان تیم بارسلونا پیشنهادی را ارائه نماید. تصمیم گیرنده نهایی لوئیز انریکه خواهد بود.


رسانه های ایتالیا:


♦ به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات، پاراتیچی، مدیر یوونتوس در آلمان حضور دارد و ماموریت های مختلفی را انجام می دهد. یوونتوس علاقه مند به خرید جولیان درکسلر شده است و همین حالا پاراتیچی با مدیر برنامه این بازیکن در حال گفت و گو است. پاراتیچی سپس به سراغ مدیر برنامه ماریو گوتسه می رود که پاسخ نهایی را بشنود. گزینه جدید لیست بپه ماروتا، کوین دی بروین است که فردا مدیر برنامه اش با نماینده یوونتوس دیدار می کند.


♦ به گزارش توتومرکاتو وب، فرانچسکو مارسلیا، نماینده اکسل ویتسل گفته که یوونتوس فعلا علاقه ای به خرید ویتسل ندارد. وی اذعان داشته که تیم تورینی در حال حاضر بیشتر به فکر به خدمت گرفتن یک هافبک هجومی است.


♦ به گزارش اسکای، میلان و رم در نهایت بر سر انتقال السیو رومانیولی به میلان به توافق خواهند رسید. مانو بایوچینی، اعتقاد دارد که میلان و رم بالاخره در هفته های آتی به توافق کامل می رسند.همچنین گاتزتا معتقد است رومانیولی خواستار پیوستن به میلان است و توافقات شخصی با خود بازیکن حاصل شده و اکنون روسونری باید با رم بر سر مبلغ این انتقال به توافق برسد.


♦ به گزارش جیانلوکا دی مارتزیو، فیلیپه لوئیز، مدافع تیم چلسی به صورت قرضی راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد. نهایی شدن این معامله بسیار نزدیک است.


♦ به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با وجود بند بازخرید ٥٠ میلیون یورویی در قرارداد الکس ساندرو، به دلیل اتمام قرارداد این بازیکن ٢٤ ساله در سال آینده، سران یوونتوس از امضای قرارداد با وی تا پیش از پایان فصل نقل و انتقالات اطمینان پیدا کرده بودند، امّا OJogo مدعی شد که لوپتگی شخصاً از باشگاه درخواست کرده این مدافع را به فروش نرساند و عنوان کرده که او عنصری کلیدی در پورتو محسوب می شود.


♦ به گزارش رسانه های ایتالیا، باشگاه رم در آستانه جذب وینگر چلسی، محمد صلاح قرار گرفته است. توتواسپورت مدعی شد که جالوروسی در شرایط خوبی برای به خدمت گرفتن محمد صلاح قرار گرفته است.


♦ به گزارش La Stampa، مسئولان تیم یوونتوس به توافق رسیدند که حتی با دریافت پیشنهادی در حدود 100 میلیون یورو حاضر به فروش پل پوگبا در این فصل نشوند.


رسانه های اسپانیا:


♦ به گزارش El Confidencial، تیم رئال مادرید به کریم بنزما مهاجم فرانسوی خود اجازه داده با سران تیم آرسنال به مذاکره بپردازد و به نظر می رسد این انتقال با مبلغ 31 میلیون پوند صورت گیرد.


♦ به گزارش Marca، تیم منچستر یونایتد پیشنهاد خود را برای پدرو رودریگز به بارسلونا اعلام کرده است. پیشنهاد شیاطین سرخ مبلغ 25 میلیون یورو می باشد.



رسانه های آلمان:

 

♦ به گزارش اشپورت آینس، لوئیز فن خال می خواهد بازیکنی دیگر از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد و دوباره یکی از بازیکنان قدیمی خود را این بار در منچستریونایتد داشته باشد. بنا به اطلاعاتی که کانال تلوزیونی و سایت Sport 1 آلمان در اختیار دارند، یونایتدی ها در حال تهیه پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای جذب توماس مولر آماده هستند.



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد