کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتیچ: از انتقال چک به آرسنال خوشحال نیستم؛ امیدوارم او به مانند سال های حضور در چلسی، موفق نباشد

نمانیا ماتیچ از اینکه پتر چک در اردوی تیم رقیب آرسنال حضور دارد، رضایت ندارد.
 دروازبان با تجربه چلسی پس از یازده سال حضور در ترکیب آبی های لندن، اخیرا با رضایت ژوزه مورینیو  به باشگاه آرسنال منتقل شد. 
  
به گزارش ESPN، ماتیچ در این خصوص گفت: 

پتر شخصی عالی و دروازبانی بزرگ است. او برای آرسنال خریدی عالی خواهد بود. اما من از این موضوع خوشحال نیستم. چک یکی از بهترین دروازبان هاست و امیدوارم امسال به مانند سال های حضور در استمفوربریج خوب کار نکند. برای او خوشحالم که می تواند در لندن باقی بماند. این برای او و خانواده اش مهم بود. برایش آرزوهای خوبی دارم. 
برانیسلاو ایوانوویچ مدافع چلسی در این خصوص گفت: 

این فوتبال است و او به بازی کردن نیاز داشت. می توانم 500 بار از او تشکر کنم. او باعث شد که لذت زیادی از حضور در تاریخ این باشگاه و به دست آوردن جام ها ببریم. به عنوان یک فرد، دلمان برای او در رختکن تنگ می شود. او می خواست بازی کند و برایش بهترین آرزوها را دارم. اما امیدوارم به قهرمانی نرسد. 
ماتیچ افزود: 

برای فصل پیش رو آمده ایم. فکر می کنم منچستر یونایتد، سیتی، آرسنال، لیورپول و تاتنهام هم تیم های خوبی در اختیار دارند. فکر می کنم تیم ما قهرمان شد و تیم قهرمان باید برای هر چیزی آماده باشد. فکر می کنم توان کافی را داریم. مهم نیست که در بازار نقل و انتقالات چه اتفاقی افتاد. ما آماده ایم. شاید باقی تیم ها بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته باشند، اما این شاید برای آن ها کار را سخت تر کند. گاهی حفظ کردن تیم سابق و ثبات اتفاق بهتری است. مربی به ما گفت که باید همه جام ها را ببریم. پس می دانیم که چه می خواهیم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد