کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

صلاح به ناپولی نمی‌رود

هافبک مصری تیم فوتبال چلسی قصد ندارد به پیشنهاد آبی‌پوشان سن‌پائولو پاسخ مثبت بدهد و همچنان منتظر دریافت پیشنهاد از تیمی بزرگ‌تر است.

در حالی که آخرین اخبار رسانه‌های ایتالیایی از سفر مدیران برنامه محمد صلاح به رم برای مذاکره با جالوروسی حکایت داشته است، وکیل این بازیکن مصری نام باشگاه ناپولی را از فهرست گزینه‌هایی که ممکن است به مقصد بعدی هافبک چلسی تبدیل شوند، خط زد.

  

صلاح ماه ژانویه سال 2015 برای شش ماه به فیورنتینا قرض داده شد، هرچند در قرارداد او با بنفش‌پوشان بندی وجود دارد که به فلورانسی‌ها اجازه می‌دهد در صورت تمایل با پرداخت یک میلیون یورو به چلسی، برای یک سال دیگر صلاح را نگه دارند. در همین حال اینتر هم برای جذب صلاح ابراز تمایل و او را وسوسه کرده است که این موضوع سبب بروز اختلافاتی میان نراتزوری و فیورنتینا شده است.


در این میان ناپولی هم خواسته است که تلاش خود را برای جذب صلاح امتحان کند، اما به گفته رامی عباس، وکیل این بازیکن، آبی‌پوشان سن‌پائولو شانسی برای جذب هافبک 23 ساله چلسی ندارند. رامی عباس در گفت‌و‌گو با سایت توتومرکاتووب اظهار داشت: صلاح نمی‌خواهد به ناپولی برود.


در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا هم گزارش کرده است که مدیربرنامه‌های صلاح به رم سفر کرده تا با مسئولان جالوروسی برای عقد یک قرارداد قرضی با امکان تبدیل شدن آن به یک قرارداد قطعی در فصل آینده مذاکره کند.


ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی اخیراً اعتراف کرده است که برای برنامه‌هایش در فصل آینده به محمد صلاح نیازی ندارد و اگر تیمی پیشنهاد مناسبی ارائه کند، با فروش او مخالفت نخواهد کرد.


منبع:خبر گزازی تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد