کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پر بیننده ترین باشگاه های انگلستان بر اساس بازدید تلویزیونی در بریتانیا

شبکه اسکای اسپورتس با انجام یک بررسی، پر بیننده ترین باشگاه های انگلیسی را در سراسر مناطق بریتانیا شناسایی کرده است که بر اساس آن منچستریونایتد دارای بیشترین تعداد بیننده تلویزیونی است.
 پر بیننده ترین تیم انگلیسی در کل بریتانیا کدام تیم است؟ این سوالیست که اسکای اسپورتس آن را مورد بررسی قرار داده است و پس از به دست آمدن جواب تحقیقات، مشخص شده است که منچستریونایتد به طور کلی در بریتانیا بیش از هر تیم دیگر بیننده تلویزیونی دارد.
  
به گزارش Sky Sports، قهرمان 20 دوره لیگ برتر نه تنها در شهر منچستر، بلکه در 48 ناحیه دیگر در بریتانیا نیز دارای بیشترین تعداد بیننده تلویزیونی می باشد. اسکای اسپورتس به آنالیز عادت های تلویزیونی 500 هزار خانه در 118 کد پستی شهری در سراسر بریتانیا که مشترک برنامه های اسکای بوده اند پرداخته است که حداقل بیش از سه بار بازی های لیگ برتر را به طور زنده تماشا کرده اند.

نتایج این بررسی نشان داده اند که چلسی و لیورپول به طور چشم گیری در اسکاتلند از سایر حریفان بزرگ خود در لیگ برتر پر بیننده تر هستند. این در حالیست که آرسنال در جنوب شرق انگلستان بسیار پر بیینده است. همچنین لسترسیتی در بخش های حومه منطقه Hebride، پر بیننده ترین تیم لیگ برتر است.

منچستریونایتد به طور جالبی در منطقه ای که حریف سنتی شان - لیدز یونایتد -مستقر هستند، بیشترین تعداد بیننده تلویزیونی را دارند. همچنین مردم ساندرلند و استوک-آن-تورنت با وجود داشتن نماینده در لیگ برتر انگلستان، بازی های شاگردان لوییز فن خال را بیش از هر تیم دیگری تماشا کرده اند.  این حرف قدیمی که منچستریونایتد محبوب ترین تیم  در لندن به شمار می رود اما درست به نظر نمی آید. آرسنال - دومین تیم پر بییینده بریتانیا - دارای بیشترین تعداد بیننده تلویزیونی در پایتخت انگلستان می باشد.

توپچی ها در این مناطق از لندن بر سایر حریفان خود چیره هستند: شمال لندن، شمال غربی لندن، شرق لندن، جنوب شرقی لندن، جنوب غربی لندن و غرب لندن. نتایج مرکز مایل به شرق و مرکز مایل به غرب ناشناخته بوده است.تیم تحت هدایت آرسن ونگر حاکم بلا منازع جنوب شرقی انگلستان می باشد و حمایت بخش های دیگر از جنوب را در مناطق سالیسبری و اکستر و پلایموث در اختیار دارد.

لیورپول در این مطالعه در رتبه سوم قرار گرفته است. قرمزهای مرسی ساید در 21 منطقه ار بریتانیا دارای بیشترین تعداد بیننده تلویزیونی هستند و حمایت مردم غرب انگلستان و همچنین مناطق آبردین، پیزلی و پرث در اسکاتلند را از آن خود می بینند. 

با این وجود، این تیم تحت هدایت ژوزه مورینیوست که صاحب بیشترین تعداد بیننده تلویزیونی در شمال بریتانیا می باشد. حدودا 75 درصد نواحی شمال بریتانیا که در اسکاتلند واقع هستند از چلسی حمایت می کنند. این مناطق شمال دندی، ادینبورگ، فالکریک، اینورنس و مازرول می شود. تنها مناطقی در جنوب بریتانیا که چلسی در آن پر بیینده ترین تیم به حسب می آید شامل کینگستون اپان تیمز که در نزدیکی لندن می باشد و براملی در کنت می باشد. آن ها همچنین در هیرفورد دارای بیشترین تعداد بیننده هستند.

متیو رابرتس - رییس قسمت ورزش و پژوهش های خبری اسکای اسپورتس - درباره این بررسی گفته است:

این اطلاعات برای اسکای اسپورتس بی اندازه با ارزش هستند، چرا که به ما اجازه می دهند تا بدانیم که مشترکانمان از چه چیزی لذت می برند و چه چیزی را می خواهند. این بررسی ها همچنین موجب شگفتی های منطقه ای شد. آرسنال به طور کاملی در قسمت جنوب شرقی انگلستان، پر بیننده ترین تیم محسوب می شود. این در حالیست که مردم اسکاتلند از تماشای بازی چلسی بیش از هر تیم دیگری لذت می برند. با این حال، منچستریونایتد و لیورپول دارای گستره ای از بییندگان تلویزیونی در جای جای انگلستان، اسکاتلند و ولز هستند.

منچستریونایتد (49): بث، بیرمنگام، بلکبرن، بلک پول، بولتون، بورنموث، بردفورد، کمبریج، کارلیسله، کولچستر، کرو، دارلینگتون، دونکاستر، دورچستر، دامفریز، گالاشیلز، گلاسکو، هالیفکاس، هادرزفیلد، ایلفورد، کیلمارناک، کیرکالدی، کیرکوال، لیدز، لینکلن، لندریندولد ولز، منچستر، ناتینگهام، اولدهم، آکسفورد، پیتربرو، پورتسمورث، ردینگ، ردهیل، شفیلد، شروزبری، ساوتهمپتون، استوک پورت، استوک-آن-تورنت، ساندرلند، سوئیندون، تاونتون، تیسید، تلفورد، تورکوای، والسال، وولورهمپتون، وورسستر، یورک

آرسنال (33): برایتون، کانتربری، چلمسفورد، کاونتری، کرویدون، دارتفورد، شرق لندن، اِنفیلد، اکستر، گیلفورد، هارو، همل همپستید، ایپسویچ، لوتون، میلتون کینیز،  شمال غربی لندن، شمال لندن، نورویچ، پلایموث، روچستر، رامفورد، سالیسبری، اسلاف، جنوب شرقی لندن، جنوب غربی لندن، سادند-آن-سی، سنت آلبانز، استیوینج، ساتون، تونبریج، واتفورد، غرب لندن

لیورپول (21): آبردین، بریستول، کاردیف، چستر، دربی، گلوسستر، هروگیت، هال، لنکاستر، لیورپول، لاندادنو، نیوپورت، نورتهمپتون، پیزلی، پرت، پرستون، ترورو، توئیکنهام، ویکفیلد، ورینگتون، ویگان

چلسی (8): براملی، دندی، ادینبورگ، فالکریک، هیرفورد، اینورنس، کینگستون اپان تیمز، مازرول

نیوکاسل (3): دورهام، لویک، نیوکاسل اپان تاین

لسترسیتی (2): لستر، حومه هبرایدز

سوانزی (1): سوانزی

وست بروم (1): دادلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد