کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت : چلسی 2-2 سوانزی؛ توقف قهرمان در ایستگاه اول

 به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، از هفته اول رقابت های لیگ برتر جزیزه دو تیم چلسی و سوانزی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. 

بازی با حملات چلسی شروع شد ولی رفته رفته سوانزی توانست خود را در زمین پیدا کند و بازی به تعادل کشیده شد با این وجود دو تیم بازی را بسیار سریع دنبال می کردند و هر دو تیم در تلاش بودند دروازه یکدیگر را باز کنند. سوانزی که در دو بازی فصل قبل از چلسی شکست خورده بود انگیزه زیادی داشتند تا نتایج را جبران کنند و چند موقعیت خوب نیز خلق کردند و حتی در یک صحنه نیز به باز کردن دروازه چلسی نزدیک شدند ولی گومیس در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه چلسی را باز کند، پس از چند حمله از سوانزی قهرمان فصل گذشته فشار خود را در لحظاتی از بازی بیشتر کرد و بعد از چند حمله در دقیقه 23 با ضربه آزاد خوب اسکار به گل رسید تا اولین گل این فصل چلسی به نام بازیکن برزیلی ثبت شود.

 

بعد از این گل شاگردان مونک که بازی خوبی به نمایش گذاشته بودند حملات خود را بیشتر کردند و خیلی زود توانستند به بازی برگردند. در دقیقه 29 فرار خوب مونترو از سمت راست دفاع چلسی با سانتر خوبش برای گومیس همراه شد و با وجود اینکه ضربه سر گویس را کورتوا به خوبی دفع کرد، آیو از توپ برگشتی نهایت بهره را برد و بازی را به تساوی کشاند. البته خوشحالی ولزی ها دوام چندانی نداشت و تنها دو دقیقه بعد، در دقیقه 31 ارسال ویلیان با برخورد به فدریکو فرناندز تغییر مسیر داد، و وارد دروازه فابیانسکی شد تا دوباره شاگردان مورینیو پیش بیافتند. بازیکنانی سوانزی که دوباره از حریف عقب افتاده بودند دامنه حملات خود را بیشتر کردند ولی واکنش های خوب کورتو در چند صحنه آن ها را در گلزنی ناکام گذاشت تا در نهایت نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود چلسی به پایان رسد.

نیمه دوم

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول، با حملات سوانزی آغاز شد. شاگردان گری مونک که برای جبران نتیجه به زمین آمده بودند از آغاز نیمه دوم حملات خود را آغاز کردند و چلسی نیز کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود. پس از چند حمله پاس عالی سیگوردسون در پشت مدافعین چلسی در شرایط تک به تک به گومیس رسید؛ کورتوا که برای دفع توپ به بیرون  آمده بود روی خط محوطه جریمه با گمیس برخورد کرد و داور علاوه بر اینکه این برخورد را پنالتی تشخیص داد، کورتوا را نیز با کارت قرمز جریمه کرد تا چلسی 10 نفره بازی را ادمه دهد. در دقیقه 55 ضربه دقیق گومیس از روی نقطه پنالتی، بر خلاف جهت حرکت بگوویچ وارد دروازه شد تا سوانزی برای دومین بار به بازی برگردد.

با ده نفره شدن چلسی، شاگردان مونک که روحیه بالایی گرفته بودند برای زدن گل سوم جلو کشیدند و البته چلسی نیز روی ضد حملات با سرعت ویلیان و هازارد خطرساز می شد اما هر دو تیم در دفاع منظم بودند و موقعیت ها را دفع می کردند البته سوانزی یک بار توسط گومیس موفق به گلزنی شد که این گل را کمک داور آفساید اعلام کرد. در حالی که تیم ده نفره مورینیو زیر فشار بود، مورینیو با بیرون آوردن فابرگاس و اضافه کردن زوما به میانه زمین، مدافعین تیمش را از زیر فشار خارج کرد و بازی آبی ها روند بهتری به خود گرفت.

در دقایق پایانی ژوزه مورینیو با آوردن فالکائو فشار را روی دروازه سوانزی بیشتر کرد و سوانزی نیز که عقب نشسته بود با آوردن اِدر سعی داشت از ضد حملات استفاده کند ولی در نهایت تلاش دو تیم بی نتیجه بود و این بازی زیبا با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

 

آماز بازی و نمرات بازیکنان از نگاه سایت whoscored

 

منبع:طرفداری


نظرات 7 + ارسال نظر
عماد یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 10:19

من تا حدی موافقم وللی به شرطی که پیمانشو داشته باشه
همین ایوانوویچ چقدر پیشرقت کرد
کیهیل- ماتیچ-فابرگاس-هازارد -کاستا-
حتی آزپلیکوئتا که الآن عالی نیست کلی پیشرفت کرده
بازیکن باید ظرفیتش بالا باشه
مورینیو هم بر همین اساس بعضیارو میفروشه که فکر میکنیم خوبن مثه دی بورین یا صلاح یا لوکاکو چون احتمالا اینا تا یه جایی پیش میرن فقط
حالا چیزی که ما راجع به ویلیان و اسکار دیدیم هم فعلا این بوده
مگر اینکه تو همین فصل پیشرفت کنن و این فصل فرصت آخره واقعا

hadi یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 01:09

درسته که یکی از عوامل دریافت گل دوم ولیان بود ولی همین گل دوم چلسی را هم عامل اصلیش ولیان بود.
ای کاش خرید یه بازیکن خوب ساده می بود شما فک کننید چند وقته که چلسی به دنبال استونز هست نتیجه ؟ هنوز معلوم نیست
یا مثلان وقتی چلسی به دنبال ویستل میره ازش 50 ملیون طلب مبکنند کاری ساده هست خرید بازیکن ؟
چرا تیم به دنبال کار روی همین بازیکن ها نباشه ولیان فصل دومش تو چلسی هست باید بهش فرست داده بشه ما با همین تیم قهرمان لیگ برتر شدیدم به جای فکر به فروش بازیکنان باید به دنبال افزایش توانائی های آنها باشیم.

عماد یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 00:35

بچه ها بهتون گفتم این تیم مشکلش ربطی به بازی تدارکاتی نداره
شاکله یه تیم داد میزنه
دیگه بازی کامیونیتی شیلد که تدارکاتی نبود
از اول گفتم از ویلیان بدم میاد
و کلا اسکار و کوادرادو و ویلیان و رامیرز در حد اسم چلسی نیستن حتی اگه عالی بازی کنن
چون مال یه سطح دیگن
ما بازیکن میخوایم واسه راست و وسط
توروخدا هافبکا و مهاجمی رئال و بارسا و پاریس رو با مال خودمون مقایسه کنید خندتون میگیره
رئال: ایسکو - خامس- مودریچ- تونی کروس- بیل رونالدو !!!!!!!!!!!
بارسا: مسی - نیمار-آردا توران - اینیستا- سوارز !!!!!!!!!
پاریسم نگم دیگه با کاوانی و زلاتان و دی ماریا و پاستوره و ......
ویلیان در حد کدوم یکی ازیناست ؟؟
ما فقط فابرگاس و هازارد رو داریم
واقع بین باشید !!!!

Ebi یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 00:23

روی اشتباه محض و احمقانه ویلیان پنالتی اخراج دادیم که موندم اونجا چیکار میکرد که افسایدو پر کرد
توی حمله هم بدترین بازیکن ویلیان بود که دریبلای در عرض و رو به عقبش همرو کلافه کرده یه دریبل موثر نمیزنه این بشر یکم خلاقیت نداره .. اسکار داشت عالی بازی میکرد به نظرم ویلیان باید میومد بیرون به جای اسکار و موزس رو میاوردیم واسه ضدحملات جای فابرگاس .. هر چند مساوی هم نتیجه بدی نیست با این وضعیت خداروشکر نباختیم .. بگوویچ چند تا توپ صد درصد دراورد .. عمق دفاعمون فاجعه بود .. کند شده بودن دفاع اخرامون .. خلاصه باید شاکر باشیم همین 1 امتیازو دراوردیم امار نباختنمون حداقل حفظ شد .. امیدوارم بازی بعد حداقل یه نیمه به موزس بازی برسه ..

رضا / مشهد شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:35

واقعا به بازیکن احتیاج داریم. الان فقط هازارد میتونه بازی های سخت رو دربیاره.هیچکی دیگه نمتونه. باید به بازیکن دیگه به جای ویلیان بگیره. تیم امسال اصلا برام هیجان انگیز نیس.خیلی حس بدی دارم

hadi شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:14

لعنت به دوار بازی

بهنام(طرفداراقای خاص) شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 23:12

داوری به بدترین شکل ممکن به چلسی ضربه زد،از همین بازی میشه فهمید که اتحادیه فوتبال انگلیس دوس داره چلسی این فصل قهرمان نباشه،خیلی خیلی ناراحتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد