کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

استرلینگ: دیدار با چلسی حیاتی است؛ فصل واقعاً سختی خواهد بود

رحیم استرلینگ می گوید که برخورد تیمش با چلسی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر که روز یکشنبه در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد، حیاتی بوده است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ،   Fourfourtwo، استرلینگ در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه گفت:
  
من در گذشته مقابل آنها عملکرد خوبی داشته ام و نتایج خوبی هم کسب کرده ایم، و فکر می کنم به طور کلی تاکنون در بازی هایی که حضور داشته ام تا حدی برابر بوده است. اما امیدوارم که این بار نتیجه به نفع ما باشد و واجب است که اینطور شود. ما در زمین خود هستیم و با توجه به اینکه اولین بازی خانگی ما در این فصل خواهد بود، می خواهیم با نتیجه مثبتی از زمین خارج شویم.
تنها قولی که می توانم بدهم این است که همیشه بهترین تلاش خود را خواهم کرد - هدف من این است که تا جایی که می توانم بیشترین گل را به ثمر رسانده و موقعیت گل بسازم و هر هفته خیلی سخت کار کنم. من گلزنی و پاس گل دادن را برای خود هدف قرار داده ام و می دانم که می خواهم کجا باشم اما واقعاً نمی خواهم فاش کنم که چه چیز هایی هستند چون در آن صورت خود را تحت فشار بزرگی قرار می دهم - اما من اهداف شخصی خود که امسال با سیتی می خواهم به آنها برسم را مشخص کردم و امیدوارم که به آنها برسم.
استرلینگ انتظار دارد که نبرد قهرمانی تنگاتنگ باشد:

فصل واقعاً سختی خواهد بود. همه تیم ها ترکیب خود را تقویت کرده اند و همیشه پیش بینی کردن در لیگ برتر بسیار سخت است. چلسی در تمامی خطوط از خط دفاعی و هافبک تا خط حمله بسیار قدرتمند است، اما این باید بازی خوبی باشد و من واقعاً منتظر حضور در این مسابقه هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد