کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

حمایت اتحادیه بازیکنان از پزشک چلسی؛ همه علیه مورینیو

 اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال انگلیس به حمایت از اوا کارنیرو پزشک چلسی پرداخته و بابت هرگونه تلاش در جهت تغییر رفتار پزشکان با بازیکنان مصدوم در طول بازی هشدار دادند.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، مورینیو بابت اینکه پزشک چلسی زود بالای سر ادن هازارد  مصدوم رفته و او را در جریان بازی با سوانزی برای دقایقی بیرون کشید ناراحت بود چرا که اعتقاد داشت هازارد مشکل خاصی نداشته و پزشک تیم با این کار، باعث شده چلسی برای چند دقیقه مقابل حریف، 9 نفره بازی کند.

 

 

بعد از این اتفاق موجی از انتقاد علیه مورینیو به راه افتاد، که همراه بود با حمایت از اوا کارنیرو پزشک زن چلسی. وقتی کارنیرو از این حمایت در شبکه های اجتماعی تشکر کرد باشگاه چلسی در اقدامی عجیب او را از حضور روی نیمکت تیم در بازیهای لیگ محروم کرد و حالا اتحادیه بازیکنان حرفه ای گفته که رفتار کارنیرو در قبال ادن آزار کاملا درست بوده:

-

سلامات و امنیت اعضای این اتحادیه در بالاترین درجه اهمیت قرار دارد و نیاز به درمان و معاینه در هر زمانی که لازم است، یک اقدام حیاتی در طول بازی از سوی پزشکان است.

خود بازیکن و داور اولین کسانی هستند که تشخیص می دهند آیا درمان برای بازیکن لازم است یا نه و سپس نوبت به کادر پزشکی می رسد. همه اعضای این اتحادیه از پزشکان مجرب و متعهدی که در  کنار تیمها هستند و برای سلامت بازیکنان تلاش می کنند تشکر می کند و اجازه نمی دهد تغییری در این روش و  پروتکل رفتاری به وجود بیاید.


منبع:ورزش یازده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد