کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش کلوپ هواداران چلسی ،آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر می باشد. 

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش Sky Sports، باشگاه وست هم یونایتد برای تقویت خط حمله اش نام سه مهاجم را در لیست خود قرار داده است. نام امانوئل آدبایور مهاجم تاتنهام، چارلی آستین مهاجم کیو پی آر و چیچاریتو مهاجم منچستر یونایتد در لیست وست هم به چشم می خورد.

♦ به گزارش ESPN، اینلر امروز به انگلستان پرواز می کند تا در تست های پزشکی باشگاه انگلیسی لستر حاضر شود. از وست هام، شالکه و بشیکتاش به عنوان سایر علاقه مندان به جذب اینلر یاد می شد اما پیشنهاد 5 میلیون پوندی لستر مورد موافقت واقع شد. 

♦ به گزارش Mirror، برندان راجرز سرمربی لیورپول قصد دارد برای جذب کیتا بالده از لاتزیو،-فابیو بورینی و ماریو بالوتلی -دو مهاجم ایتالیایی خود را به لاتزیو پیشنهاد دهد.

♦ به گزارش Daily Mail، باشگاه پاریس سن ژرمن به زلاتان ایبراهیموویچ فوق ستاره سوئدی خود اجازه خروج داده است و تیم های لیگ برتری آرسنال و منچستر یونایتد خواهان جذب مهاجم 33 ساله هستند.

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم اورتون که مشکل جدایی احتمالی جان استونز و پیوستنش به چلسی رو به رو است قصد دارد اشلی ویلیامز دفاع مرکزی تیم ولزی سوانزی را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Daily Mirror، تیم نیوکسل یونایتد برای تقویت خط دفاعی خود قصد دارد آیمن عبدنور مدافع تونسی باشگاه موناکو را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Daily Telegraph، ماریو گوتسه ستاره آلمانی تیم بایرن مونیخ که با سیاست های پپ گواردیولا در این باشگاه به مشکل برخورد کرده قصد جدایی از باوارین ها را دارد و از آرسنال به عنوان مقصد احتمالی بازیکن سابق دورتموند یاد می شود.

♦ به گزارش Daily Mirror، تونی پولیس سرمربی تیم وست برومویچ آلبیون به سران این باشگاه اجازه داده است که با مبلغ 25 میلیون پوند سیدو براهینو را به تاتنهام هاتسپرز واگذار کنند.

♦ به گزارش Daily Express، تیم اورتون قصد دارد آندری یارمولنکو مهاجم باشگاه دینامو کیف را به خدمت بگیرد.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش Laroma24، در حالی که به نظر می رسد لوکاس دینیه می تواند به زودی از پاریسن ژرمن راهی رم شود، میکل بک، مدیر برنامه این بازیکن در این باره گفت:" امیدوارم لوکاس هر چه سریع تر به رم بپیوندد."

♦ به گزارش  توتویووه، رسانه های ایتالیایی طی روزهای گذشته عنوان کردند که با پیوستن متئو کواچیچ به اینتر، جدایی ایسکو هافبک بازیساز رئال مادرید از این تیم محتمل به نظر می رسد، امّا مدیربرنامه های او این گمانه زنی ها را رد کرد.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، باشگاه اینتر میلان قصد دارد با پول حاصل از فروش متئو کواچیچ،- ایوان پریشیچ، فابیو کوئنترائو و سمیر نصری- را به خدمت گیرد.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، یوونتوس قصد دارد پیشنهادی 27 میلیون یورویی شامل 18 میلیون یورو پول نقد به علاوه 9 میلیون پاداش را ظرف دو روز آتی به شالکه 04 برای جذب یولین دراکسلر ارائه دهد.

♦ به گزارش La Repubblica، یوونتوس قصد دارد با پیشنهادی 40 میلیون یورویی ایسکو ستاره اسپانیایی رئال مادرید را به خدمت گیرد.

♦ به گزارش جیانلوکا دی مارتزیو، باشگاه اینتر میلان مذاکرات خود برای به خدمت گرفتن فابیو کوئنترائو را آغاز کرده است، اما این بازیکن جزوی از معامله متیو کواچیچ نخواهد بود.

♦ به گزارش Tuttomercatoweb،  پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر فردا در شهر مادرید حضور خواهد داشت تا انتقال متئو کواچیچ را به لوس بلانکوس نهایی کند.

♦ به گزارش FCInter1908، - تونچی مارتیچ، مدیربرنامه های ایوان پریشیچ وینگر وولفسبورگ، معتقد است که انتقال متئو کواچیچ به رئال مادرید، ممکن است گره انتقال پرشیچ به اینتر را باز کند و نراتزوری برای انجام این انتقال باید پیشنهاد خود را افزایش دهد.

♦ به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، والتر ساباتینی مدیر باشگاه رم به دنبال این است که کورت زوما را با قراردادی قرضی و با حق خرید 35 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش  SportMediaset، در صورتی که یوونتوس در جذب اهداف خود در پست هافبک هجومی ناموفق باشد، برای به خدمت گرفتن وسلی اسنایدر از گالاتاسارای تلاش خواهد کرد.

♦ به گزارش Tuttosport، با وجود اینکه ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی احتمال خروج خوان کوادرادو از این تیم را رد کرده، باشگاه یوونتوس خواستار به خدمت گرفتن قرضی این بازیکن کلمبیایی شده است.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش  َAS، در حالیکه نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی والنسیا اکنون برای امضای قرارداد در شهر منچستر به سر می برد، بخش مهمی از معامله بهم خورده است. مانگالا به والنسیا جواب منفی داده است.

♦ به گزارش ESPN، باشگاه اسپانیایی احساس می کند که با حضور کیلور ناواس و کیکو کاسیا رقابت خوبی برای جایگاه دروازه بانی در این تیم به وجود آمده است و ترجیح می دهند که به جای مجبور کردن یونایتد، برای به خدمت گرفتن ده خیا به صورت آزاد، تا سال آینده منتظر بمانند.

♦ به گزارش دو نشریه، مارکا و AS، رافائل بنیتز در نظر دارد تا فرناندو یورنته را به عنوان جانشینی برای کریم بنزما و جدایی احتمالی اش از رئال مادرید در نظر بگیرد و به خدمت گرفتن این بازیکن اسپانیایی را از اولویت های این تیم در فصل نقل و انتقالات قرار داده است.

♦ به گزارش Fichajes.net، تیم آرسنال در به خدمت گرفتن کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید شکست خورده است و قصد دارد با 35.5 میلیون پوند ادینسون کاوانی را از پاریس سن ژرمن به خدمت بگیرد.

رسانه های آلمان:

♦ منابع Sky هفته گذشته از پیشنهاد 47 میلیون پوندی منچستر سیتی برای انتقال کوین دی بروین هافبک 23 ساله ولفسبورگ خبر دادند، اما کلاوس آلوفس مدیر ورزشی ولفسبورگ دریافت هرگونه پیشنهاد رسمی برای ملی پوش بلژیکی تیمش را تکذیب کرد.

♦ به گزارش Bild، تیم وولفسبورگ قصد دارد برای حفظ کوین دی بروین، ستاره جوان بلژیکی تیمشان پیشنهاد دستمزد هنگفت 10 میلیون یورویی را به وی ارائه دهند. 

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش Le Parisien، تیاگو موتا، هدف باشگاه اتلتیکو مادرید بار دیگر با گفتن اینکه آماده جدایی از پاریسن ژرمن است، باعث افزایش گمانه زنی ها شد.

♦ به گزارش RMC، سران باشگاه نیوکسل یونایتد به جذب فلورین تاوین از المپیک مارسی بسیار نزدیک هستند و برای این انتقال 17 میلیون یورو خواهند پرداخت و به اضافه آن امکان انتقال قرضی رمی کابه یا را به مارسی فراهم خواهند کرد.

رسانه های دیگر کشورها:

♦ به گزارش رسانه های پرتغال، نماینده فابیو کوئنترائو در سری آ، ارنستو برونزتی به طور شفاف اعلام کرد که این مدافع پرتغالی هیچ نقشی در انتقال متیو کواچیچ از اینتر به رئال مادرید نخواهد داشت.

♦ به گزارش Fanatik، تیم بشیکتاش در ادامه پروژه جذب بازیکنان با کیفیت باشگاه های بزرگ اروپایی قصد دارد جان اوبی میکل هافبک مرکزی نیجریه ای باشگاه چلسی را به خدمت بگیرد.

 منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد