کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رانیری: مورینیو پسر خوبی است!

کلودیو رانیری کینه‌های قدیمی از جانشین خود در چلسی را فراموش کرده و حالا او را انسانی دوست داشتنی می‌داند.


 به نظر می‌رسد کدورت‌های قدیمی میان کلودیو رانیری و ژوزه مورینیو، دو مربی که سابقه مربیگری در چلسی را دارند بر طرف شده و آنها با یکدیگر صلح کرده‌اند.
  
مورینیو که در دوران مربیگری‌اش در اینتر (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰) با کنایه‌های خود عملکرد سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و رم را زیر سؤال می‌برد، اکنون در رویکرد خود با سرمربی حال حاضر لسترسیتی تجدیدنظر کرده است.

رانیری که آخرین تجربه مربیگری‌اش در لیگ برتر انگلیس به همراه چلسی بود، حالا پس از ۱۱ سال دوباره به این تورنمنت بازگشته و با کسب دو پیروزی در دو هفته اول رقابت‌ها و حضور در جمع صدرنشینان جدول، شروع خوبی در دومین دوره مربیگری‌اش در فوتبال جزیره داشته است.

رانیری اعتراف کرد که در بدو ورودش به لستر، آقای خاص یکی از اولین کسانی بوده که به او خوشامد گفته است. رانیری گفت: زمانی که برگشتم، مورینیو اولین کسی بود که به من پیام داد و گفت «بازگشتت را خوشامد می‌گویم». من و مورینیو در ایتالیا با یکدیگر مشاجراتی داشتیم اما آن اتفاقات برای همه خوب بود. زمانی که سرمربی اینتر بودم، او هر هفته برایم پیام می‌فرستاد. مورینیو پسر خوبی است.

رانیری ۶۳ ساله که با نشریه تلگراف گفت‌و‌گو می‌کرد، دوران مربیگری‌اش در چلسی و نحوه به پایان رسیدن آن را یادآوری کرد و گفت: از بدو ورود رومن آبراموویچ (مالک باشگاه چلسی) فهمیدم که او می‌خواهد برخی چیزها را تغییر دهد. او می‌خواست اسون گوران اریکسون را استخدام کند اما موفق به انجام این کار نشد. او گفت «کلودیو، به کارت ادامه بده» اما من می‌دانستم که در پایان فصل کارم تمام است.

شاگردان رانیری که اکنون در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارند، امروز (شنبه) در هفته سوم لیگ‌برتر میزبان تاتنهام هستند.



90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد