کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مصاحبه ی مفصل هازارد ؛ پدرو تجربه ای جدید به چلسی می آورد

– ادن هازارد ستاره ی 24 ساله چلسی در رابطه با خرید پدرو رودریگز گفت :
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ،“وقتی شما در چلسی بازی می کنید ، می خواهید که با بازیکنان بزرگ هم بازی شوید . او می تواند تجربه ای جدید برای ما به ارمغان بیاورد ؛ او خیلی خوب و سریع است . من می خواهم در کنار او بازی کنم . “
  
بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ جزیره افزود :

“من می خواهم یاد بگیرم ، من هنوز جوان هستم . من می خواهم یکی از بهترین ها باشم و از بهترین ها یاد بگیرم . “

ملی پوش بلژیکی چلسی در ادامه گفت :

“البته که ما نیاز به تغییر داریم ، ما فقط یک امتیاز داریم . ما نیاز داریم بازی خود را انجام دهیم ، فوتبال خود را ارائه دهیم . نیاز داریم که گل های بیشتری به ثمر برسانیم . و البته همه ی ما باید بهتر شویم . من متعجب نشده ام ، مربی در پایان فصل گذشته به ما گفت که فصل بسیار سختی را پیش رو داریم . “

وی درباره شروع ضعیف چلسی گفت :

” این آغاز فصل است . ما باید تمرین کنیم ، حالا ما بازی سوم را انجام می دهیم ؛ و اگر می خواهیم به رتبه های بالاتر جدول برسیم باید روند پیروزی خود را آغاز کنیم . “

ادن هازارد که از مهم ترین عناصر موفقیت چلسی در فصل گذشته بود ، افزایش تعداد گل هایش را چالش جدیدش در فصل پیش رو خواند :

“وقتی شما فوتبال بازی می کنید ، مهم ترین چیز این است که شما گل های بیشتری به ثمر برسانید . و این چالش من است . هر بازی هر وقت که بتوانم برای گل زنی تلاش می کنم ؛ گل زدن در هر بازی کار آسانی نیست.”

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد