کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - وست برومویچ / هفته سوم لیگ انگلیس

مدافع عنوان قهرمانى تا به این جا دور از حد انتظار ظاهر شده است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ،کسب تنها یک امتیاز از دو دیدار قبلى باعث ایجاد فاصله پنج امتیازى چلسى با رقبا منچسترى شده است.  
وست برومویچ
تونى پولیس بر خلاف فصول گذشته شروع ضعیفى در لیگ داشته. رقابت هاى این فصل با شکست ٠-٣ برابر تیم آماده پیگرینى براى باگى ها شروع شد و هفته گذشته نیز برابر تیم تازه لیگ برترى شده واتفورد با تساوى بدون گل متوقف شدند تا وست بروم در کنار بورنموث تنها تیم هاى لیگ باشند که پس از دو بازى هنوز موفق به باز کردن دروازه حریفان شان نشده اند. 
با این حال عملکرد وست بروم در فصول گذشته برابر چلسى در خانه قابل دفاع بوده. وست بروم در دو بازى از سه بازى گذشته خانگى برابر چلسى پیروز بوده و به یک تساوى دست یافته. پیروزى ٠-٣ فصل گذشته برابر چلسى قهرمان شده در لیگ، سنگین ترین باخت خوزه مورینیو در دوران حضورش در بریتانیا بوده و پیروزى در بازى فردا پولیس را بدل به موفق ترین مربى لیگ برابر مورینیو پرتغالى خواهد کرد. 
بن فاستر، دروازه بان سابق منچستر یونایتد، تنها غایب وست بروم براى دیدار فردا تیمش مى باشد.
 
چلسى
پس از گذشت تنها سه ماه از قهرمانى چلسى در جزیره و در حالى که اغلب کارشناسان چلسى خوزه مورینیو را شانس اول قهرمانى در لیگ مى دانستند، آبى هاى لندن این روز ها حال و روز خوبى ندارد. 
پس از حاشیه هاى ایجاد شده براى کادر پزشکى باشگاه و دکتر اوا کارنیرو، امید هواداران چلسى براى جبران امتیاز از دست رفته برابر سوانسى با شکست تحقیر کننده در اتحاد به یأس تبدیل شد. با این حال باشگاه چلسى هفته شلوغى را سپرى کرد. بابا رحمان بالأخره به جمع آبى ها اضافه شد و پدرو رودریگز نیز در یک چرخش ناگهانى سر از لندن در آورد. 
چلسى براى بازى فردا مصدوم یا محرومى ندارد. نمایش نا امید کننده برانیسلاو ایوانوویچ در اتحاد احتمالا باعث خواهد شد تا آزپیلیکوئتا به جناح راست منتقل شود و بابا رحمان به عنوان مدافع چپ در ترکیب قرار گیرد. اسکار نیز به احتمال فراوان کار را از روى نیمکت دنبال خواهد کرد تا فابرگاس در یک پست جلو تر به کار گرفته شود.
 
 
ترکیب احتمالى
وست بروم: میهیل- داسون- مک الى- لسکات- برانت- مکمنمن- موریسون- فلچر- یاکوب- براهینو- رندون
چلسى: کورتوا- ایوانویچ- کیهیل- ترى- آزپیلیکوئتا- رامیرس- ماتیچ- ویلیان- فابرگاس- هازارد- کاستا
 
آمار
- چلسى و آرسنال با ١٣ برد موفق ترین تیم هاى انگلیسى در تقابل با وست بروم بودند.
- از سال ١٩٨١ هیج تیم یک امتیازى از دو بازى، موفق به فتح لیگ انگلیس نشده است.
- سیدو براهینو ١٧ گل از مجموع ٢٠ گل فصل قبلش را در بازى خانگى به ثمر رسانده.
- چلسى از سال ٢٠٠٦ دو باخت متوالى در لیگ نداشته است. 
- آخرین دیدار روبرتو دى متئو و آندره ویلاش بواش پیش از اخراج از سمت سرمربیگرى چلسى، برابر وست بروم بوده است.

منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد