کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: حرف پ، همیشه برای من بدشانسی آورده است!

سرمربی چلسی پیش بینی کرد علی رغم شکست فردا در مقابل شاگردان تونی پولیس، تیمش در این فصل فاتح جام های سه گانه شود!

به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی به مزاح گفته انتظار دارد تیمش در این فصل جام های سه گانه را فتح کند چراکه در دوفصلی که در تیم های پورتو و اینتر موفق شده بود سه گانه را فتح کند،

  

در دو بازی ابتدایی فصل نتایج نا امید کننده ای به دست آورده بود. چلسی تا به اینجای فصل، در بازی مقابل سوانسی به تساوی 2 بر2 رسیده و در بازی هفته پیش مقابل من سیتی با نتیجه سنگین 3 بر صفر شکست خورد.

مورینیو همچنین پیش بینی کرده در بازی فردا مقابل وست برووم بار دیگر تیمش شکست بخورد چراکه 6 شکست پیشین او در لیگ برتر انگلیس، همگی در مقابل تیم های مربیانی بوده است که نام خانوادگی آنها با حرف P آغاز می شود! او در مقابل تیم های تونی پولیس، گس پویت، آلن پاردو، مائوریسیو پوچیتینو و مانوئل پلگرینی تا کنون شکست را تجربه کرده است: اشکالی ندارد کمی هم خرافاتی فکر کنیم؛ من هرگز در مقابل مربیانی که نام خانوادگی آنها با حرف پ آغاز می شود، برنده نشده ام!

دیگر آنکه، در هر تیمی که فصل را با تساوی 2-2 آغاز کرده ام، در پایان فاتح جام های سه گانه شدم. در پورتو و اینتر این اتفاق برایم افتاد، شاید این فصل هم باری دیگر سه گانه را فتح کنم!


منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد