کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اِزار: مورینیو گفته بود فصل دشواری در انتظار ماست

 هافبک بلژیکی چلسی اشاره کرد دوست دارد از بازیکنان بزرگی از جمله پدور چیزهای جدیدی بیاموزد و از او به عنوان فوتبالیستی بزرگ یاد کرد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی ، ادن اِزاری که یکی از ارکان اصلی موفقیت آبی‌پوشان لندنی در چند سال اخیر بوده است، فصل گذشته به دلیل عملکرد خوبش به انتخاب اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس انتخاب شد.
  
 ستاره بلژیکی آبی‌پوشان لندنی همچنین به انتخاب انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس عنوان بهترین بازیکن فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ برتر را به خود اختصاص داد، اما با این حال هنوز به فکر یادگیری از بازیکنان سرشناسی همچون پدرو رودریگس است.

ادن اِزار در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در تمجید از خرید جدید آبی‌پوشان لندنی گفت: وقتی در چلسی بازی می‌کنید، مایلید با بازیکنان بزرگ بازی کنید. پدرو می‌تواند تجربه‌ای جدیدی را با خود به تیم بیاورد. او بازیکن خیلی خوب و سریعی است که می‌خواهم در کنارش بازی کنم. من هنوز بازیکن جوانی هستم و می‌خواهم چیزهای بیشتری بیاموزم. می‌خواهم یکی از بهترین بازیکنان باشم و از بهترین‌ها یاد بگیرم.

پدرو که در سال ۲۰۰۸ اولین بازی‌اش را برای تیم اصلی آبی‌و‌اناری‌ها انجام داد در طول چند فصل اخیر با این تیم به عناوینی همچون سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، پنج قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی در جام حذفی اسپانیا دست یافت.

تیم فوتبال چلسی، مدافع عنوان قهرمانی شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس نداشته است و از دو بازی اول خود تنها یک امتیاز کسب کرده است. هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندنی در آستانه دیدار فردا (یکشنبه) این تیم در خانه وست‌برومویچ اظهار داشت: البته که نیاز به تغییر داریم، چون از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌ایم. ما باید فوتبال معمول خود را به نمایش بگذاریم و در کنارش گل‌های بیشتری بزنیم و خیلی خوب هم دفاع کنیم. همه ما باید بهتر از چیزی که بودیم، شویم.

وی افزود: البته از اینکه فصل این‌طور برای‌مان شروع شد، غافلگیر نشدیم. فصل گذشته مورینیو به ما گفت خواهید دید که فصل بعد دشوار خواهد بود. به هر حال این تازه اول فصل است و باید سخت تلاش کنیم. حالا ما بازی سوم‌مان را انجام خواهیم داد و اگر می‌خواهیم که در پایان فصل در صدر باشیم باید شروع به بردن بازی‌های‌مان کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد