کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ونگر: اتحادیه باید با کاستا برخورد کند

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال عنوان کرد که اتحادیه فوتبال انگلیس باید با دیگو کاستا، مهاجم چلسی برخورد کند.
 دیگو کاستا در جریان بازی چندین بار با دست به صورت کشیلنی زد و سعی داشت او را عصبانی کند که گابریل با او برخورد کرد.
  
 در نهایت، پس از درگیری کاستا و گابریل، داور مدافع آرسنال را از زمین اخراج کرد. پس از اخراج، روند بازی به نفع چلسی پیش رفت و آنها موفق شدند در نهایت 2-0 پیروز شوند.

ونگر در جمع خبرنگاران گفت:" البته که اتحادیه باید اقدامی انجام دهد. آنها برای همه این کار را می‌کنند. همچنین باید عملکرد مایک دین (داور) بررسی شود و ببینند که آیا او پای تصمیماتی که در زمین گرفته می‌ایستد یا نه. داورها می‌توانند درباره دیگو کاستا به شما توضیح دهند. او تازه وارد نیست بلکه یک سال است که در انگلیس است. برایم عجیب است. بگذارید به شما بگویم که اگر من داور بودم و دیگو کاستا در زمین بود، اگر بازیکنی با او درگیر می‌شد سریعا او را اخراج نمی‌کردم زیرا می‌دانم که کاستا او را تحریک کرده است. ما به بازیکنان هشدار داده بودیم که درگیر نشوند و گابریل را درک نمی‌کنم زیرا او همیشه پسر آرامی است. در زمین شما اگر به سمت من آب دهان هم پرتاب کنید، واکنشی نشان نخواهم داد ولی خارج زمین اینطور نخواهم بود. منظور من این است که انگیزه برای پیروزی بالاتر از همه چیز است."

منبع:ورزش سه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد