کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گیشه مطبوعات انگلستان؛ ۶ اکتبر ۲۰۱۵؛ هشدار آبراموویچ به مورینیو

 در حالی که همانند روز قبل تیتر یک روزنامه ها به ماجرای یورگن کلوپ و لیورپول اشاره دارد، هشدار مالک چلسی به آقای خاص نیز در کانون توجهات قرار گرفته است.  

      
Star Sport 

■ من مرد (مورد نظر) شما هستم

یورگن در مذاکرات با لیورپول: می آیم و (اختیار تام) را به من بدهید

■ کلوپِ دیوانه یک ترقه کُپ است

■ برندان تلخ نیست

■ هشدار رومن (آبراموویچ) به خوزه (مورینیو)

■ دایس (مخفف اسم سم آلاردایس) در نقش گربه ها

 

                                                                           Sun Sport

■ حالا نوبت توست (یورگن کلوپ)

کلوپ می گوید که می خواهد حرف آخر را در تمام نقل و انتقالات بزند.

■ تقابل سپ (بلاتر) و پلات (میشل پلاتینی) با اقدام علیه فیفا

■ هم چنین در رابطه با مورینیو مطلبی کار شده است:

حمایت: رومن پشت اوست

سر نگونی: اتهام FA (اتحادیه فوتبال انگلستان) به خوزه

 

                                                                   Express Sport

■ او (کلوپ) می آید

پس از خروج نا امیدانه راجرز، کلوپ آماده است هدایت لیورپول را به دست بگیرد.

■ علاقه ساندرلند به آلاردایس

■ رومن به خوزه می گوید که (جایگاه او) امن است (برای زمان حال).

 

                                                                      Mirror Sport

■ مربیان لیگ برتر در مدار جا به جایی

رومن هشدار داد: من به مور (مورینیو) نیاز دارم

خوزه از حمایت  آبی ها برخوردار شده است اما نیاز دارد هر چه سریع تر (این وضع را) حل و فصل کند.

■ سم بزرگ: کار ساندرلند مال شماست 

■ کلوپ: من می خواهم به روش شما این (کار) را انجام دهم

مرد آلمانی هدایت کُپ را به دست می گیرد

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد