کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: ناراحت می شوم وقتی کسی کارش را از دست می دهد

سرمربی چلسی از اخراج راجرز از لیورپول بسیار ناراحت است.
 به گزارش کاپ، ژوزه مورینیو در مصاحبه ای از برندن راجرز، سرمربی اسبق لیورپول که به تازگی  از این تیم اخراج شده حمایت کرده است.
  
 او بدون کوچکترین خنده یا لبخندی در این باره گفته: می دانید، ناراحت کننده است که یک نفر کارش را از دست بدهد. این یک موضوع کاملا ناراحت کننده در دنیای این روزهای فوتبال است. حتی در این کشور هم از این اتفاق خوشحال می شوند. من درباره یورگن کلوپ صحبت نمی کنم. رابطه من با او خوب است و هیچ چیز این رابطه را تغییر نمی دهد. درباره مسائلی صحبت می کنم که باعث شد برندن راجرز کارش را از دست بدهد. این موضوع که مردم از دیدن مربی جدید خوشحال می شوند را دوست ندارم. وقتی یک بازیکن می گوید می خواهم بیشتر تلاش کنم تا خودم را به مربی جدید ثابت کنم، دوست ندارم. خودت را به برندن ثابت می کردی. نه به مربی جدید. اصلا این موضوع را دوست ندارم. این قسمتی از دنیای من است که من آن را دوست ندارم. زندگی ام خیلی تغییر کرده است. اما در حال بدتر شدن است. 

منبع:کاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد