کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو دوباره به ونگر کنایه زد

آقای خاص از کنفرانس خبری پس از بازی تیمش برابر دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان فرصتی جدید برای طعنه زدن به همتای فرانسوی‌اش استفاده کرد.

 ژوزه مورینیو نشان داد که هنوز کینه مجازات شدنش از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس به خاطر انتقادش از داوری شکست خانگی چلسی برابر ساوتهمپتون، از قلبش پاک نشده است.   مورینیو اخیراً گفته بود درک نمی‌کند که چرا اتحادیه فوتبال انگلیس او را به خاطر انتقاد از داور 50 هزار پوند جریمه می‌کند در حالی که ونگر به خاطر «ضعیف و ساده‌لوح » خطاب کردن داور بازی آرسنال و چلسی قسر در می‌رود و حتی هشداری هم دریافت نمی‌کند.


مورینیو پس از بازی بدون گل تیمش در خانه دیناموکیف از عملکرد داور انتقاد کرد اما به سبک ونگر. او گفت: داور ضعیف و ساده‌بوح بود. کاملاً مشخص بود که در محوطه جریمه دیناموکیف خطای پنالتی صورت گرفته است. زمانی که بازی بدون گل پیش می‌رود، نادیده گرفته شدن چنین صحنه‌ای اتفاقی بسیار مهم محسوب می‌شود.


مورینیو در حالی با انتقاد از عملکرد داور بازی تیمش و دیناموکیف، ریسک در نظر گرفته شدن یک حکم انضباطی جدید از سوی یوفا را به جان خرید که هنوز نتیجه فرجام‌خواهی باشگاه چلسی برای لغو مجازات اخیرش حل نشده است.


کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس مورینیو را به خاطر انتقادش از بابی مادلی نه تنها 50 هزار پوند جریمه نقدی کرده، بلکه یک بازی خانگی بدون تماشاگر را هم برای آبی‌پوشان لندن در نظر گرفته که البته مجازات دوم به صورت تعلیقی است.


منبع:خبرگزاری تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد