کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رونالدو با 80 میلیون پوند از رئال جدا می‌شود

ممکن است به‌زودی باشگاه رئال‌مادرید راضی به فروش کریستیانو رونالدو شود. نشریه دیلی‌میل در این باره گزارش داده که کهکشانی‌ها حاضر خواهند بود با رقمی در حدود 80 میلیون پوند ستاره پرتغالی‌شان را بفروشند.

سال 2009 منچستریونایتد با همین رقم 80 میلیون پوند رونالدو را به باشگاه رئال‌مادرید فروخت و اکنون پس از 6 سال این باشگاه اسپانیایی برای بهترین بازیکنش که در حال حاضر 30 سال دارد مبلغی مشابه رقم خریدشان برای فروش تعیین کرده‌اند. 

  

هفته‌های گذشته اخبار بسیاری مبنی بر علاقه رونالدو به ترک سانتیاگو برنابئو به گوش می‌رسد. ابتدا عنوان شد منچستریونایتد در پی بازگرداندن ستاره سابقش است، سپس از علاقه باشگاه متمول پاری‌سن‌ژرمن برای خرید رونالدو پرده برداشته شد و در نهایت رومن آبراموویچ هم به صف خریداران او اضافه شد تا نام چلسی هم در کنار نام رونالدو بیاید. از سوی دیگر گفته می‌شود رابطه رافا بنیتس با رونالدو سرد است و این نکته هم می‌تواند یکی از دلایل علاقه رونالدو به جدایی از جمع کهکشانی‌ها باشد. با توجه به افکار اقتصادی فلورنتینو پرس به‌نظر نمی‌رسد فکر فروش کریستیانو رونالدو که حدود 3 ماه دیگر 31 ساله می‌شود با رقم 80 میلیون پوند غیرمنطقی باشد. با این تفاسیر و با توجه به اینکه ژرژ مندس مدیربرنامه‌های رونالدو چند بار قاطعانه از بازنشسته شدن رونالدو در رئال سخت گفته بود باید دید در پایان چه سرنوشتی در انتظار یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال جهان در باشگاه رئال‌مادرید خواهد بود.


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد