کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

راکیتیچ: پیشنهاد چلسی و یوونتوس را رد کردم

 هافبک کروات بارسلونا فاش کرده که در نوجوانی از چلسی پیشنهاد داشته است.
ایوان راکیتیچ که تابستان گذشته از سویا به بارسلونا پیوست و همراه با این تیم فاتح سه گانه شد 
  
به روزنامه تلگراف انگلیس گفته:" برایم مهم بود که قدم به قدم پیش بروم. کارم را در آکادمی بازل آغاز کردم. در ۱۶ سالگی از چلسی یک پیشنهاد بزرگ داشتم، یوونتوس هم به دنبال جذب من بود اما تصمیم گرفتم در خانه و پیش خانوادم بمانم.

در آن موقع هدفم این بود که در لیگ سوئیس بازی کنم. در آن برهه مهم بود که در کنار خانواده باشم و فکر می کنم تصمیم درستی هم بود. به این فکر کردم که پول در زمان مناسب از راه خواهد رسید. یکی از همبازیانم آن موقع تصمیم به جدایی گرفت اما الان در دسته چهارم سوئیس بازی می کند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد