کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - نوریچ سیتی / هفته سیزدهم لیگ انگلیس + آمار

در ادامه دیدار هاى هفته سیزدهم رقابت هاى لیگ جزیره، آبى هاى لندنى در ورزشگاه استمفورد بریج از نورویچ میزبانى خواهند کرد. 
 
مدافع عنوان قهرمانى لیگ انگلیس در حالى فردا از نورویچ میزبانى خواهد کرد که با کسب تنها ١١ امتیاز از دوازده دیدار خود، ضعیف ترین شروع خود در رقابت هاى لیگ را تجربه مى کند. 
   
چلسى

شاگردان خوزه مورینیو پس از کسب پیروزى خانگى برابر دینامو کیف در چارچوب هفته چهارم رقابت هاى لیگ قهرمانان، در آخرین دیدارشان با تک گل مارکو آرناتوویچ مغلوب استوک سیتى شدند تا علاوه بر متحمل شدن دومین شکست فصل در ورزشگاه بریتانیا، سومین شکست متوالى شان در رقابت هاى لیگ را پذیرفته باشند. 
با توجه به وقفه دو هفته اى رقابت هاى لیگ به دلیل مسابقه هاى ملى در سراسر جهان، انتظار مى رود آقاى خاص با ارزیابى و شناخت نقاط ضعف تیم خود، چلسى را به روند پیروزى هاى فصل گذشته باز گرداند. 
براى دیدار برابر نورویچ، خوزه مورینیو از تیبو کورتوا و رادامائل فالکائو به دلیل مصدومیت استفاده اى نخواهد کرد. با این حال برانیسلاو ایوانوویچ آماده خواهد بود تا پس از غیبت در هفت دیدار اخیر تیمش به دلیل آسیب دیدگى در جناح راست خط دفاعى آبى ها قرار بگیرد. حضور لوئیک رمى در نوک خط حمله به جاى دیگو کاستاى نا آماده نیز دیگر تغییر احتمالى آقاى خاص براى دیدار فردا خواهد بود. 

نورویچ

چهار شکست متوالى و حذف از جام اتحادیه توسط تافى ها، الکس نیل را در آستانه خروج از باشگاه نورویچ قرار داده بود اما گل دقیقه هفتادم جاناتان هاسون برابر سوانسى بحران زده باعث کسب سومین پیروزى فصل و البته تداوم حضور نیل بر روى نیمکت قنارى ها شد. 
ناتان ردموند، مهاجم انگلیسى ٢١ ساله و چهار گله نورویچ، با وجود مصدومیت جزئى در تمرینات تیمى، خطرناک ترین بازیکن الکس نیل براى تهدید دروازه آسمیر بگوویچى خواهد بود که هفته گذشته به همراه هم وطنان خود از صعود به رقابت هاى یورو ٢٠١٦ باز ماند. 
راسل مارتین پس از غیبت در بازى برابر سوانسى به دلیل محرومیت، براى بازگشت به ترکیب اصلى آماده خواهد بود اما انتظار مى رود نیل تغییرى در ترکیب برنده بازى برابر قو هاى ولزى ایجاد نکند. متئو جرویس نیز به دلیل مصدومیت براى بازى برابر آبى ها راهى لندن نشده است. 

 
ترکیب احتمالى

شش بازی اخیر دو تیم
جایگاه دو تیم در جدول

شش بازی اخیر دو تیم در مقابل هم


(آمار اختصاصی کلوپ هواداران چلسی)


منبع:کاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد