کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: بدون جذب بازیکن جدید سهمیه می گیریم

سرمربی پرتغالی چلسی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط تیمش اطمینان دارد.


خوزه مورینیو امروز در نشست خبری حضور داشت و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد.
  

خوزه مورینیو در نشست خبری امروز خودش به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم می توانیم سهمیه را کسب کنیم. هیچ تیمی با کسب ۱۱ امتیاز تا هفته دوازدهم نتوانسته سهمیه بگیرد اما ما می توانیم این کار را بکنیم.

از بازیکنانی که در اختیار دارم خوشحال هستم. به آن ها اعتماد دارم. نیازی به تمیز کردن رختکن آنگونه ای که رسانه ها گفتند و بودجه برای خرید بازیکن در ژانویه ندارم.

همه با هم خودمان را در موقعیتی قرار دادیم تا قهرمان شویم و حالا هم در موقعیت فعلی قرار گرفتیم. باید بار دیگر با کمک هم به موقعیت مناسب بازگردیم. ما به باشگاه بنا به دلایلی اعتماد داریم اما قدرت در دست مدیر و هیئت مدیره است، البته آن ها هم نشان دادند که به ما اعتماد دارند و باید پاسخ مثبتی به آن ها بدهیم.

با احترام به غیر قابل پیشبینی بودن فوتبال و حریف مان فکر می کنم فردا مقابل نوریچ خیلی خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی هم بگیریم."




90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد