کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: هواداران چلسی تا به امروز شگفت‌انگیز بوده‌اند

سرمربی پرتغالی چلسی هواداران این تیم را شگفت‌انگیز توصیف کرد. 



ژوزه مورینیو در آستانه بازی فردا (شنبه) شاگردانش مقابل نوریچ‌سیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با اشاره به حادثه تروریستی هفته گذشته پاریس که منجر به کشته شدن ۱۲۹ نفر شد، گفت:

 

 

واکنش من به این حادثه همانند واکنش هر شخص دیگر بود. البته قدرت من برای کمک کردن بسیار ناچیز است. در مقابل اما فوتبال بهترین و قدرتمندترین راه برای نشان دادن همبستگی است که بازی دوستانه انگلیس و فرانسه بهترین نمونه‌اش بود. ما چه کار می‌توانیم بکنیم؟ هیچ چیز، ولی می‌توانیم با قدرت بازی خود حمایت‌مان از خانواده قربانیان حادثه پاریس را نشان دهیم.


وی در ادامه عنوان کرد: البته نمی‌خواهم زیاد به حوادث اخیر پاریس فکر کنم. می‌خواهم از کارم و بازی تیمم لذت ببرم و با پیروزی مقابل نوریچ‌سیتی هواداران چلسی را خوشحال کنم، چون شایسته‌اش هستند. حالا زمان پرداختن به فوتبال است.


آقای خاص در خصوص اینکه قرار است پیش از سوت شروع بازی‌های این هفته لیگ برتر سرود ملی فرانسه پخش شود، اظهار داشت: به نظرم این روش خوبی برای نشان دادن احترام به قربانیان حادثه پاریس است و از این بابت خوشحالم.


سرمربی چلسی تأکید کرد: آبراموویچ به ما اعتماد دارد. اعتماد او و هیئت مدیره باشگاه به کادر فنی تیم خیلی اهمیت دارد. به هر حال خیلی مهم است که وارد مرحله خوبی شویم و با نتایج خوب، مالک باشگاه و هواداران را خوشحال کنیم، چون سزاوارش هستند.


مورینیو در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش گفت: فالکائو به زودی به شرایط بازی خواهد رسید و تیبوکورتوا هم در ماه دسامبر (ماه آینده میلادی) به میادین باز خواهد گشت.


وی تصریح کرد: هواداران چلسی تا به امروز شگفت‌انگیز بوده‌اند و چه در بازی‌های خانگی و چه در بازی‌های خارج از خانه حمایت فوق‌العاده‌ای از تیم داشته‌اند، ولی در حال حاضر ترجیح می‌دهم در خانه و در استمفوردبریج بازی کنیم. باید باور کنیم که در حال نزدیک شدن به روزهای اوج خود هستیم، ولی هنوز هم ترجیح می‌دهم که پیروزی را تجربه کنیم.


سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی در خصوص محرومیتش که باعث شد بازی استوک‌سیتی را از تلویزیون ببیند، گفت که به هر حال این قضیه تمام شد و در مورد هافبک بلژیکی‌اش هم اظهار داشت: ادن ازار روز گذشته تمرینات عادی خود را انجام داده و در دسترس ما خواهد بود.



90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد