کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بابا: اسین نقش زیادی در انتقال من به چلسی ایفا کرد

مدافع جوان باشگاه چلسی نسبت به آینده اش در این تیم امیدوار است.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user22475/news/download_2.jpeg

ستاره جوان و غنایی باشگاه چلسی خیلی در ترکیب اصلی این تیم جایی ندارد.

  

بابا رحمان، خرید ۱۸ میلیون پوندی آبی پوشان لندن در مصاحبه با ایونینگ استاندارد، در مورد شرایطش در این تیم گفت:

در مقایسه با آگزبورگ، در چلسی فشار خیلی زیادی را حس می کنم اما مایکل اسین همیشه به من کمک می کند. فصل خوبی نداشتیم اما اسین به من گفت که به تلاش ادامه دهم و سعی کنم هفته به هفته بهتر شوم. مایکل می دانست که من در تابستان به چلسی می آیم و به همین دلیل همیشه حامی من بود. او به من می گوید به تمرینات سخت ادامه دهم که در این صورت، به موفقیتی بزرگ در اینجا می رسم. ما از ابتدای فصل در حال صحبت هستیم و اینکه او نسبت به من علاقه نشان می دهد، حس فوق العاده ای است. اسین در غنا یک اسطوره است و من شخصا او را خیلی دوست دارم. شرایط سخت است اما تلاش می کنم با تیم هماهنگ شوم و از شانسم استفاده کنم.

رحمان ادامه داد:

علاقه چلسی نسبت به من، شگفت انگیز بود و نمی توانستم فرصت کار کردن با یکی از بهترین مربیان جهان را از دست بدهم. خوشحال بودم که به چلسی آمده ام و دلیل اصلی انتقالم این بود. همچنین می خواستم با ملحق شدن به این تیم، جام های زیادی ببرم. فکر می کنم می توانم بازیکن بهتری شوم، زیرا چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. بازی به بازی پیشرفت خواهم کرد. به هواداران فول می دهم که چیزهای زیادی از من ببینند.



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد