کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: با کاستا درگیری لفظی داشتم اما مشکلی به وجود نیامد

سرمربی پرتغالی چلسی تأکید کرد درگیری لفظی او با مهاجم اسپانیایی تیمش در بین دو نیمه بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا جدی نبوده است.

در جریان دیدار شب گذشته (سه‌شنبه) چلسی مقابل نماینده رژیم غاصب که به پیروزی ۴ بر صفر آبی‌پوشان لندنی در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجامید، در دقیقه ۴۱ بازی دیه‌گو کاستا با زیرکی خود باعث اخراج بازیکن حریف شد.

 وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا در آمد، ژوزه مورینیو در تونل منتهی به رختکن سمت مهاجم خود رفت و در خصوص رفتارش به هنگام اخراج بازیکن حریف با او صحبت کرد که اختلاف‌ نظر بین این دو شدت گرفت و عصبانیت مورینیو و کاستا را در پی داشت. البته با این وجود مهاجم اسپانیایی چلسی تا پایان در ترکیب این تیم حضور داشت.

مورینیو در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد اتفاقی که بین دو نیمه افتاد، گفت: در تونل منتهی به رختکن هم من واکنش نشان دادم، هم کاستا، اما در رختکن با روبوسی و بغل کردن هم همه چیز حل شد و مشکلی وجود ندارد.

آقای خاص که حالا شاگردانش با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه G هستند و با پورتوی پرتغال هم‌امتیاز و تنها دو امتیاز با دیناموکیف سوم جدولی اختلاف دارند، گفت: برای محاسبه وضعیت این گروه نیاز به ماشین‌حساب دارم. این را می‌دانم که اگر بازی بعدی‌مان را در استمفوردبریج مقابل پورتو با برد به پایان ببریم، صعودمان به عنوان تیم اول قطعی خواهد شد و اگر هم شکست بخوریم ممکن است به لیگ اروپا برویم. البته من بیشتر به این فکر می‌کنم که بازی با پورتو را خواهیم برد.

منبع:نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد