کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو امیدوار به حذف آرسنال از لیگ قهرمانان!

سرمربی چلسی ترجیح می دهد، المپیاکوس به عنوان تیم دوم از گروه F لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

سرنوشت صعود دو تیم آرسنال و المپیاکوس از گروه F  لیگ قهرمانان اروپا، به بازی آخر و رویارویی دو تیم موکول شده است. در حال حاضر بایر ن مونیخ به عنوان تیم اول این گروه به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان راه پیدا کرده است و اگر توپچی ها بخواهند به مونیخی ها بپیوندند باید نماینده یونان را با اختلاف دو گل یا بیشتر شکست دهند. 

 

مورینیو با سرمربی المپیاکوس، مارکو سیلوا رابطه نزدیکی دارد و امیدوار است تیم یونانی بتواند به مرحله بعدی راه پیدا کند. او در این رابطه به خبرنگاران گفت:

-

من در وهله اول دوست دارم تیم های انگلیسی از گروه های خود صعو کنند و به مراحل بالاتر برسند. اما مارکو سیلوا، دوست دوران کودکی من است و مثل برادرم دوستش دارم.در مواجهه آرسنال و المپیاکوس استثنائا دوست دارم تیم یونانی بالا بیاید.

صادقانه می گویم، آرسنال و طر فدارانش را خیلی دست دارم ولی قلبم می گوید که برای صعود شارگدان سیلوا آرزو کنم! شاید خیلی خوب می شد اوضاع اصلا اینچنین رقم نمی خورد، ولی در حال حاضر نمی توان کاری کرد و باید با این شرایط کنار آمد.

 البته هنوز معتقدم، مردان ونگر می توانند از این مرحله صعود کنند، چون تیم خیلی خوبی دارند. آرسنال اگر به لیگ اروپا هم برود، شک ندارم که به موفقیت می رسد. آنها این توانایی را دارند که به آتن بروند و برنده شوند.

منبع:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد