کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پوچتینو: کین قصد جدایی ندارد

سرمبی تاتنهام، مائوریتسیو پوچتینو، شایعات مبنی بر انتقال هری کین به چلسی را به طور کل رد کرد و همینطور اظهار داشت که این مهاجم در وایت هارت لین خوشحال است.

به گزارش Standard، مهاجم 22 ساله اسپرز در حال حاضر در فرم خوبی قرار دارد و در 6 بازی گذشته، 9 گل به ثمر رسانده است. حال شایعاتی مبنی بر ترک شمال لندن در مورد این مهاجم ملی پوش انگلیسی وجود دارد اما پوچتینو، اظهار دارد که از این که بازیکنان او به دیگر تیم ها لینک می شود، خوشحال است- به دلیل این که این موضوع عملکرد خوب آن ها را نشان می دهد  اما مربی آرژانتینی هشدار داد که آینده کین در تاتنهام خواهد بود. او گفت:

    من خوشحالم که تیم های بزرگ بازیکنان ما را می خواهند و این به آن دلیل است که بازیکنان ما خود را به عنوان بازیکنانی بزرگ با عملکردی عالی نشان داده اند. این خوب است که آن ها لینک می شوند اما هری، همانند هوگو (لوریس) می خواهد که در اینجا بماند.

 همینطور پوچتینو افزود که مهاجم او، می خواهد که به اسپرز در رسیدن به جام ها کمک کند و قصد جدایی به سمت تیم های رقیب را ندارد. او افزود:

    او یکی از بهترین بازیکنان است و در اینجا بسیار خوشحال است. او می خواهد که در اینجا بماند و در طول سالیان آینده، برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر و قهرمانی با تاتنهام همراه با ما تلاش کند. این چالش اوست.

گفتنی است که هری کین در فبریه 2015 قراردادی 5 و نیم ساله با تاتنهام امضا کرد. تاتنهام در هفته بعدی لیگ برتر جزیره باید به مصاف چلسی برود و فرصت این را دارد که روند بدون شکست خود در لیگ جزیره را به 12 بازی افزایش دهد.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد