کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

واکنش کاسیاس به درگیری با کاستا

دروازه‌بان پورتو می‌گوید درگیری خاصی با دیگو کاستا در بازی برابر چلسی نداشته است و این درگیری بعد از پایان نیمه نخست تمام شد.
 پورتو شب گذشته در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان در حالی که برای صعود به یک تساوی نیاز داشت، برابر چلسی شکست خورد تا از لیگ قهرمانان حذف شود. در این دیدار ایکر کاسیاس، دروازه‌بان پورتو با دیگو کاستا هم تیمی او در تیم ملی اسپانیا درگیر شد که با وساطت داور به پایان رسید. البته این دو در پایان نیمه نخست با هم خوش و بش کردند.
  
ایکر کاسیاس درباره نتیجه کسب شده و حذف از لیگ قهرمانان گفت: با تمام احترامی که برای حریف قائلم، بازی را بهتر شروع کردیم و گل اولی که دریافت کردیم، روی یک بدشانسی بود. همین باعث شد تا بازیکنان تیم روحیه‌شان را از دست بدهند. فکر می‌کنم در بازی با دیناموکیف بود که حذف ما رقم خورد. در آن دیدار، خوب بازی نکردیم و در این دیدار نیز این حذف تکمیل شد. فکر می‌کنم بازیکنان پورتو در این دیدار استرس داشتند و نتوانستند بازی همیشگی خود را نشان دهند.

او درباره حضور در لیگ اروپا که اولین تجربه کاسیاس در این رقابت‌هاست نیز گفت: برای اولین بار است در لیگ اروپا بازی خواهم داشت. می‌خواستیم در معتبرترین تورنمت بمانیم ولی باید با حذف کنار بیاییم و لیگ اروپا نیز چالش جدیدی پیش روی ماست که با قهرمانی در آن می‌توان سهمیه لیگ قهرمانان گرفت. می‌خواهیم با قدرت لیگ اروپا را جدی بگیریم و در این چالش جدید موفق باشیم. قطعا هیجان زیادی برای لیگ اروپا داریم چون تا به حال در آن بازی نکردم و می‌خواهم با تمام توان در آن به میدان بروم.

او درباره درگیری با دیگو کاستا گفت: این مسائل در فوتبال رخ می‌دهد و چیز خاصی نیست. در همان نیمه نخست این اتفاق بین ما تمام شد.

کاسیاس در پایان گفت: امیدوارم در سوپرکاپ اروپا با رئال مادرید روبه‌رو شویم. امیدوارم بتوانیم قهرمان لیگ اروپا شویم و رئال مادرید نیز قهرمان لیگ قهرمانان شود تا در سوپر کاپ با رئال دیدار کنیم.

منبع:ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد