کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ایوانوویچ: هواداران چلسی حق دارند از بازیکنان انتقاد کنند

رانیسلاو ایوانوویچ، مدافع چلسی، تاکید کرد ناراحتی هواداران از نمایش های بازیکنان این تیم در این ‏فصل را درک می کند.‏


9 شکست در 16 دیدار ابتدایی فصل، چلسی را در رتبه شانزدهم جدول لیگ ‏برتر قرار داد و موجب اخراج مورینیو شد.‏
  
در دیدار دیشب چلسی مقابل ساندرلند، علی رغم پیروزی 3-1 آبی ها، بازیکنان این تیم به ویژه سسک ‏فابرگاس و دیگو کاستا هو شدند؛ اتفاقی که ایوانوویچ آن را عجیب نمی داند.‏
او به خبرنگاران گفت:" من می توانم ناراحتی هواداران را درک کنم. این طبیعی است. فکر می کنم همه ‏ما می دانیم که ژوزه مورینیو برای این باشگاه چه اهمیتی دارد و کسی نمی تواند آن را تغییر دهد.‏
جدایی او، روزی احساسی برای ما بود اما فکر می کنم ما از حمایت همه اعضای باشگاه برخورداریم. این ‏باشگاه مستحق جایگاهی که در آن هستیم، نیست اما تنها راهی که می توانیم این شرایط را تغییر بدهیم، ‏پیروزی در بازی هاست. ما باید امتیاز بگیریم و قدرتمندانه این شرایط را پشت سر بگذاریم.‏
این باشگاه همه ماست و نمی تواند در این شرایط باشد. فکر می کنم همه ما مستحق انتقاد هستیم و باید ‏مسئولیت آن را بپذیریم. فکر می کنم باید خیلی سخت کار کنیم تا این باشگاه را به جایگاهی که مستحق آن ‏است، برگردانیم."‏



ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد