کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ایوانوویچ: هیدینک یکی از باتجربه ترین مربیان جهان است؛ در دیدار مقابل ساندرلند شخصیت خود را نشان دادیم

برانیسلاو ایوانوویچ معتقد است که خوس هیدینک می تواند ثبات را به چلسی بازگرداند.

چلسی پس از برکناری ژوزه مورینیو موفق شد با نتیجه 3-1 از سد ساندرلند عبور نماید. برانیسلاو ایوانوویچ مدافع چلسی در خصوص این دیدار به وب سایت رسمی چلسی گفت:

  

بازی سختی بود و به ثمر رساندن گل زودهنگام بسیار مهم بود. در فصل جاری، به ثمر رساندن گل زودهنگام زیاد برایمان رخ نداده بود و پس از آن فشار زیاد به مهمان وارد آوردیم. گل دوم، گل باشکوهی بود و بسیار برایمان مهم بود. پس از آن اعتماد به نفس خود را بازیافتیم و بازی را کنترل کردیم. ما هنوز زمانی که گل دریافت می کنیم، مقداری استرس پیدا می کنیم و به لحاظ روانی به مشکل برمی خوریم. ما باید در آینده پیشرفت کنیم، اما به نظرم در مقابل ساندرلند شایسته کسب سه امتیاز بودیم.

مدافع صربستانی چلسی افزود:


قبل از بازی، به دلیل وضعیتمان فشار زیادی بر روی ما وجود داشت و ما این موضوع را می دانستیم. ما می خواستیم با پیروزی در این دیدار، وضعیت را تغییر دهیم، چرا که این باشگاه شایسته موقعیت فعلی اش نیست و تنها راه برای تغییر شرایط، پیروزی بود و تنها کسانی که می توانستند پیروزی را رقم بزنند بازیکنان درون زمین بودند. ما از اولین دقیقه تا آخرین لحظه، شخصیت خود را نشان دادیم.

خوس هیدینک به عنوان سرمربی جدید چلسی مشغول به کار شده است. ایوانوویچ در این خصوص می گوید:


من پیش از این با او در اینجا کار کرده ام و او کسی است که فرصتی مناسب در این باشگاه در اختیارم گذاشت. من می دانم که چقدر کار وی در اولین دوره حضورش در چلسی خوب بوده است و برای آن لحظه از وی تشکر می کنم، هر چند مربوط به خیلی وقت پیش بود. در حال حاضر یک وضعیت جدید و یک چالش کاملا متفاوت وجود دارد. من می دانم که او یکی از باتجربه ترین مربیان جهان است. او در کشورهای زیادی کار کرده و موفق شده است. من تصور می کنم که هدف اول او حفظ ثبات در تیم باشد و در این صورت ما می توانیم همیشه بازی هایی همچون بازی مقابل ساندرلند به نمایش گذاریم. ما در سریعترین زمان ممکن به عقب برای ادامع عادت پیروزی مان بازخواهیم گشت.


منبع:طرفدرای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد