کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گابریل من با دیگوکاستا آشتی کردم

گابریل پائولیستا، مدافع آرسنال، فاش کرد که از طریق فیلیپه لوئیس، مدافع اتلتیکو مادرید، با دیگو کاستا، ‏مهاجم جنجالی چلسی، آشتی کرده است.‏
در دیدار این فصل چلسی مقابل آرسنال در استمفوردبریج، ضربه ای که کاستا ‏به صورت لورن کوشیلنی زد، باعث شد تا گابریل با مهاجم آبی ها درگیر شود و این درگیری به اخراج او ‏منجر شد. هرچند اتحادیه فوتبال انگلیس بعدا کارت قرمز او را بخشید و در مقابل، کاستا را برای سه جلسه ‏محروم کرد.‏ 
 
گابریل در مورد آن درگیری و اتفاقات بعد از آن به دیلی میل گفت:" من اینطور هستم. من همیشه از ‏کسانی که دوست شان دارم، حمایت می کنم. ما به هم تیمی های مان علاقه داریم زیرا ما زمان زیادی را با ‏آنها سپری می کنیم. گاهی اوقات بیشتر با هم تیمی های مان هستیم تا خانواده های مان. این غریزه من است ‏که همیشه پشت هم تیمی هایم باشم.‏
آن کارت قرمز برای من عجیب بود اما من از این تجربه درس گرفتم. من تغییر نخواهم کرد. این واکنشی ‏است که من در چنین شرایطی دارم اما من یاد گرفتم که از هم تیمی هایم به شکل دیگری دفاع کنم؛ نه به ‏آن شکلی که انجام دادم.‏
آشتی با کاستا؟ ما آن موضوع را فراموش کردیم. من با فیلیپه لوئیس که دوست صمیمی کاستاست، در ‏اردوی برزیل بودم. از طریق او، یک پیام صوتی دوستانه برایش فرستادم. ما دوستان خوبی هستیم. این ‏اتفاقی است که در زمین رخ داد و تمام شد. دیگو آدم خوبی است.‏
وقتی ما در زمین هستیم، آدم های متفاوتی می شویم. دیگو با بیرون زمین متفاوت است و من هم. وقتی ‏درگیر می شویم، مانند جرقه هستیم!"‏

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد