کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک:چلسی باید قرارداد جان تری را تمدید کند

گاس هیدینک، سرمربی چلسی، معتقد است قرارداد جان تری با چلسی باید تمدید شود و اعلام کرد این ‏مدافع باتجربه تغییر زیادی نسبت به اولین مقطع حضورش در استمفوردبریج در سال 2009 نداشته است.‏

جان تری این هفته در دیدار مقابل اورتون روز پرماجرایی را سپری کرد و پس ‏از اینکه گل اول اورتون را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد، در هشتمین دقیقه از وقت های اضافه ‏بازی، گل تساوی آبی ها را به ثمر رساند. ‏ 

 

هیدینک که از نمایش های کاپیتان تیمش کاملا راضی است، از مدیران چلسی خواسته تا قرارداد او که در ‏پایان فصل به اتمام می رسد، را تمدید کنند.‏

او به خبرنگاران گفت:" جان اهمیت خودش را نشان داد؛ نه با زدن گل تساوی، بلکه با شیوه بازی اش و ‏حضورش در کارهای دفاعی و تهاجمی. تعهد او به این باشگاه و تیم فوق العاده است. ‏

اگر از من سوال شود، من با صداقت کامل نظرم را در مورد قرارداد او اعلام خواهم کرد. اگر همین حالا ‏بخواهم آنچه در قلبم است را بیان کنم، می توانید تصور کنید که چه می خواهم بگویم.‏

تفاوت زیادی بین جان تری سال 2009، زمانی که اولین بار سرمربی چلسی شدم، با حالا وجود ندارد. به ‏نظر من، باید به آمار نگاه کنید. شاید با آزمایش مشخص شود که او کمی سرعتش را از دست داده اما من ‏با چشم چنین چیزی نمی بینم."‏


منبع»ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد