کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیم های انگلیسی رکوردی جدید در زمینه اخراج مربی به جا می گذارند؟

مارک روبینز از اسکانتورپ و یان هندون از اورینت آخرین قربانی ها روی نیمکت ها در جزیره بوده اند.
تیم های انگلیسی رکوردی جدید در زمینه اخراج مربی به جا می گذارند؟
رکورد تعویض مربی در انگلستان به فصل 02-2001 بازی می گردد که باشگاه های این کشور با 53 مربی همکاری خود را پایان دادند.
  
به گزارش ESPN از ابتدای ژوئن تا انتهای دسامبر 2015، 37 مربی اخراج شدند یا استعفا دادند که این عدد نسبت به زمان مشابه در فصل پیش از آن ده واحد افزایش را نشان می دهد. در این بین 29 نفر اخراج شدند و باقی استعفا دادند. 

شش نفر از این بین که نایجل پیرسون، برندان راجرز، دیک ادووکات، تیم شروود، گری مونک و ژوزه مورینیو بودند؛ تیم های لیگ برتری را ترک کردند. چمپیون شیپ در این بین ده نماینده داشت، دسته اول شش و دسته دوم هفت تغییر را انجام دادند. چمپیون شیپ در فصل گذشته به تنهایی 20 تغییر داشت که در این بین هفت تغییر مختص دو باشگاه واتفورد و لیدز یونایتد بود که مالکانی ایتالیایی دارند.  

به طور کلی در حال حاضر عمر حضور مربیان در تیم ها در لیگ های انگلستان 1.58 سال است. این عدد در لیگ برتر 2.13 سال و برای چمپیون شیپ 1.37 سال را نشان می دهد.  قدیمی ترین مربیان حاضر آرسن ونگر با 19 سال و پل تیسدیل از اکستر سیتی با 9 سال حضور مداوم هستند. از نظر سابقه (در هر تعداد باشگاه) هم باز ونگر در صدر قرار می گیرد و دنی ویلسون از چسترفیلد دوم است. تونی پولیس و سم آلردایس دیگر مربیان با تجربه در لیگ های جزیره هستند که هنوز مربیگری می کنند. 

هشت مربی از مربیان اخراج شده در این فصل مربیانی بودند که نخستین شغل خود را تجربه می کردند که گری مونک هم از همین دسته بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد