کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: لیگ برتر از همیشه دشوار تر شده است

سرمربی آبی ها باور دارد که رقابت های لیگ برتر در سال جاری، دشوار تر از سال ۲۰۰۹ است.
هیدینک: لیگ برتر از همیشه دشوار تر شده است
به گزارش اسکای اسپورتس، گاس هیدنیک که در دوره اول حضورش در لندن، به همراه چلسی موفق شده بود تا جام حذفی انگلستان را فتح کند،
  
در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ بار دیگر در این تیم به کار گماشته شد و توانسته است رکورد ۶ مسابقه شکست ناپذیری را از خود بر جای بگذارد و این تیم را تا رتبه چهاردهم جدول رده بندی (پس از گذشت ۲۲ هفته از لیگ برتر) بالا بکشد.

اگرچه شروع ضعیف چلسی با ژوزه مورینیو موجب شده است تا چلسی در حال حاضر تنها ۶ امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشته باشد؛ چرا که آن ها در ۹ مسابقه از ۱۶ مسابقه ابتدایی خود متحمل شکست شده بودند.

در مجموع فکر می کنم این روزها لیگ برتر دشوارتر شده است و باشگاه های بیشتری می توانند در سطوح بالا رقابت کنند. این واقعیت که آن ها قادرند بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند، غیرقابل چشم پوشی است.
هیدینک که با وب سایت رسمی باشگاه چلسی مصاحبه می کرد، ادامه داد:

 این روزها تیم هایی در میانه جدول به چشم می خورند که پیش از این قادر به حضور در چنین جایگاهی نبودند؛ همانند کریستال پالاس، واتفورد و لسترسیتی.این تیم ها معمولا در پایین یا نیمه دوم جدول حاضر بودند اما حال به خوبی عمل کرده اند. چرا که آنان بازیکنان خوبی را جذب کرده اند. هر تیمی توانایی از پیش رو برداشتن تیم دیگر را دارد و شما می توانید این را در نتایج رقم خورده ببینید.  
 این مربی همچنین در خصوص میدان دادن به جوانان در روزهای پایانی لیگ گفت:

ما در تلاش برای کمک رسانی هستیم. نجات یافتن از ته جدول آسان نیست اما همچنان این نیز ممکن است که اگر کسی در حال کوبیدن در باشد، شاید (فرصت بازی کردن به آن برسد) اما هیچ تضمینی در کار نیست. در ماه می شاید ما شاهد بازی یک یا دو بازیکن (جوان) باشیم.
گفتنی است که روز یکشنبه، شاگردان هیدینک در ورزشگاه امارات به مصاف هم شهری خود می روند؛ آن هم در حالی که آرسنال در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد