کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

با وجود غیبت مورینیو، ونگر انتظار یک بازی پر تنش را دارد

سرمربی توپچی ها معتقد است باوجود حضور نداشتن چلسی در جمع مدعیان، بازی یکشنبه باز هم بازی خاصی خواهد بود.
با وجود غیبت مورینیو، ونگر انتظار یک بازی پر تنش را دارد
به گزارش FourFourTwo، مورینیو و ونگر همیشه با یکدیگر جدال داشتند و جدال های آنها در کنفرانس های مطبوعاتی و کنار زمین در خاطر همه هست. با این حال وقتی از ونگر سوال شد که آیا نبود مورینیو از حرارت بازی خواهد کاست گفت:
  
نه. من همیشه به کیفیت بازیکنان درون زمین نگاه می کنم نه به اینکه چه کسی روی نیمکت نشسته است. ما به ویژگی های تیم و بازیکنان نگاه می کنیم و شخصیت کسی که روی نیمکت دیگر نشسته را آنالیز نمی کنیم. مثل همیشه بازی پرتنشی خواهد بود چون اوضاع در لیگ برتر اینگونه است.
سرمربی سابق چلسی که هیچوقت در یک بازی رسمی از ونگر شکست نخورده بود به او لقب "متخصص شکست" را اعطا کرد. از آن طرف  سرمربی جدید چلسی، گاس هیدینک می گوید احتمال سقوط برای چلسی هنوز وجود دارد. وقتی به ونگر گفته شد که اگر چنین اتفاقی بیفتد آن وقت تیم لندنی به "متخصص شکست" بدل خواهد شد ونگر با رندی پاسخ داد:

ببینید...می دانم می خواهید من را به کجا ببرید اما آماده سفر نیستم! نه، آنها در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند اما آنها به خاطر کیفیتی که دارند یک رقیب مستقیم محسوب می شوند و این فصل برای آن ها یک استثناست. آنها باز خواهند گشت، هیچکس نمی توانست چنین چیزی را پیش بینی کند اما ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید. اعتماد[به نفس] خیلی زود از دست می رود. آنها بدشانسی آوردند و  لیگ هم از همیشه سخت تر شده است پس به محض آنکه اعتماد خود را از دست بدهید ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد.
 وی درباره احتمال سقوط چلسی گفت:

فکر می کنم واکنش  هیدینک کمی زیادی است. اگر از نظر ریاضی به جدول نگاه کنید شاید، اما تیم آنها هنوز پتانسیل بالایی دارد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد