کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: ترکیب چلسی به تغییرات‌گسترده نیاز دارد

هافبک سابق چلسی و تیم ملی انگلیس معتقد است که چلسی باید در تابستان پیش رو دست به تغییراتی گسترده در ترکیب خود بزند.

 عملکرد ضعیف بازیکنان چلسی در فصل جاری باعث شده تا کارشناسان زیادی رای به تغییرات گسترده در ترکیب تیم برای فصل نقل و انتقالات تابستانی دهند. 

  در تازه ترین این انتقادات،فرانک لمپارد کاپیتان و هافبک سابق این تیم نیز عنوان کرد که چلسی برای بازیابی خود نیاز به تغییرات گسترده نیاز دارد.


لمپارد گفت:" در زمان تعطیلات کریسمس چند بازی از چلسی را تماشا کردم و معتقد هستم که تیم نیاز به تغییرات در ترکیب خود دارد. این مسئله البته کمی عجیب است چرا که فصل گذشته شما تصور می کردید چلسی یکی از بهترین ترکیب های ممکن را در اختیار دارد اما اکنون باید به دنبال تغییرات زیادی در تیم بود.

تصور می کنم که این تغییرات در تابستان آینده رخ دهند. چلسی باید 4 یا 5 بازیکن خود را در پست های گوناگون تغییر دهد."


لمپارد البته معتقد است که چلسی می تواند به زودی به جایگاه اصلی خود بازگردد:"علاقه دارم که به زودی چلسی را در نیمه بالایی جدول رده بندی ببینم. تصور می کنم که این اتفاق نیز رخ دهد و ما مجددا شاهد بازگشت چلسی به جایگاه واقعی اش باشیم."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد