کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس:‌آراگونس‌مهم‌ترین‌شخص‌در‌فوتبال‌من‌بود

سسک فابرگاس، هافبک چلسی عنوان کرد که آراگونس،‌سرمربی فقید تیم ملی اسپانیا، فوتبال او را تغییر داده است.

اسپانیا که در جام جهانی 2006 حتی از مرحله یک هشتم نهایی بالاتر نرفته بود،‌در یورو 2008 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. 

  

فابرگاس که از جام جهانی در تیم ملی اسپانیا توپ می‌زند، معتقد است که آراگونس بوده که زندگی فوتبالی او را متحول کرده است. 

او گفت:" آراگونس تاثیر زیادی روی من گذاشت، هم از لحاظ طرز تفکر و هم از لحاظ روحی و روانی. من هیچگاه دوست ندارم روی نیمکت بنشینم. من اینطور هستم."

فابرگاس درباره بازی دوستانه ای که مقابل پرو پیش از جام جهانی 2006 داشتند گفت:" ما 2-1 پیروز شدیم و من یک پاس گل به خوان کاپدویلا دادم. با عصبانیت به رختکن رفتم ولی او مثل یک گردباد به سراغم آمد. گردن من را گرفت و سرم داد زد چون من عصبانی بودم. او گفت : «چه کسی پاس گل داد؟ من یا تو؟ »

یک روز پیش از بازی معمولا در کنار زمین قدم می‌زدیم و آراگونس توضیحاتی راجع به بازی قبل به ما می‌داد. اولین چیزی که به من گفت این بود که طرز تفکر من شرم آور است و حسابی از خجالت من در آمد. این موضوع روی من تاثیر زیادی گذاشت و با وجود من یک یورو خیلی خوب را پشت سر گذاشتم."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد