کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورت زوما: از رفتن تری در پایان فصل شوکه شدم

مدافع جوان چلسی انتظار دارد که کاپیتان تیمش برای یک یا دو سال دیگر نیز به بازی ادامه دهد و اعتقاد دارد که جان تری کیفیت لازم برای بازی در بالاترین سطح فوتبال را داراست.

کورت زوما: از رفتن تری در پایان فصل شوکه شدم

به گزارش Goal، کورت زوما از رفتن جان تری در پایان فصل شگفت زده شده و اظهار کرد که نمی داند باشگاه چگونه می خواهد جایگزینی برای تری بیابد.پس از پیروزی 5-1 چلسی در دیدار شب گذشته مقابل میلتون کینز، جان تری رسماً اعلام کرد که در پایان فصل چلسی را به مقصد باشگاه دیگری ترک خواهد کرد چرا که باشگاه قصد تمدید قرارداد با وی را ندارد.

  

زوما بابت تاثیرات منفی خروج جان تری بر باشگاه ابراز نگرانی کرد و اعتقاد دارد کاپیتان تیمش هنوز چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد.

من خیلی شوکه شدم، نمی دانم چه بگویم. حالا ما باید ببینیم که تری چه کاری می خواهد انجام دهد چون من فکر می کنم که او می تواند برای یک یا دو سال دیگر بازی کند.

 

این احساس به مانند احساسی می باشد که دروگبا را در تابستان گذشته ازدست دادیم. تری شخصیتی بزرگی در تیم است. زمانی که شما چنین بازیکنانی را از دست می دهید باید جایگزینی برای آن ها پیدا کنید و من نمی دانم که چطور می توان برای او جایگزینی پیدا کرد. ما باید درخصوص آن فکر کنیم. از نظر من او می تواند مدت زمان بیشتری بازی کند و هنوز هم در سطح بالایی قرار دارد. از زمانی که من به چلسی آمده ام او خیلی خوب بازی کرده است و مطمئنا می تواند به همین صورت ادامه دهد. عملکرد او باثبات بوده است.

 

از زمانی که من در چلسی حضور دارم هرگز بازی بدی از او ندیدم. این عین حقیقت است.او همیشه به همه کمک می کند. او حمایت زیادی از من کرد. هنگامی که من اولین بازی خودم را برای چلسی در سال گذشته انجام دادم او با من صحبت کرد. او یک بازیکن افسانه ای و رهبری خوب است. من خیلی به حرف های او گوش می دهم. من نمی دانم که چه بگویم و واقعا خیلی متعجبم.

 

کاپیتان با تجربه چلسی طی هفده سال و نیم حضور در چلسی و 696 بازی برای چلسی و سابقه قهرمانی در تورنومنت های متعدد به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه شناخته می شود.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد