کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: چلسیِ 2012، الهام بخش ما در بازی با PSG خواهد بود

مدافع چلسی، امیدوار است بتواند با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 را تکرار کند.
خیلی ها برای چلسی، در مواجهه با پاری سن ژرمن، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شانسی قائل نیستند، اما این مسأله برای گری کیهیل تازگی ندارد.
  
 

کیهیل همان مدافعی است که در جریان قهرمانی آبی های لندن در لیگ قهرمانان اروپا فصل 2011/12، نقش تعیین کننده ای داشت؛ این بازیکن بر این باور است، شیرها می توانند با الهام از تنها قهرمانی شان در اروپا، در این فصل هم به موفقیت دست پیدا کنند:


باید ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم و می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم. همه دوست دارند در لیگ قهرمانان به عنوان برسند و خیلی از تیم ها تمرکزشان را روی این مسابقات معطوف کرده اند.

 

با پاری سن ژرمن بازی داریم، دیداری که برایمان خیلی مهم است، من تجربه رفتن تا فینال این رقابت ها را دارم و باور دارم چلسی می تواند باز هم این کار را تکرار کند.

 

این سومین مصاف پی در پی ما با آنها در این مرحله است. فکر می کنم در این فصل فشار بر روی PSG بیشتر باشد؛ سال قبل ما صدرنشین لیگ برتر بودیم، اما بازی را به آنها واگذار کردیم، اما آنها جدی ترین گزینه قهرمانی در لیگ خود هستند و تیم ما چیزی برای از دست دادن ندارد.

 

من فکر می کنم چلسی این توانایی را دارد که هم در لیگ قهرمانان و م در جام حذفی انگلیس به قهرمانی برسد، یادتان باشد که فصل برای ما هنوز تمام نشده است.

 

در حال حاضر فقط به بازی رفت با PSG فکر می کنیم، تمام تمرکزمان روی آن بازی است و باید بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع:ورزش یازده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد