کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: چلسی از پاریسن ژرمن می ترسد

ادن هازارد معتقد است چلسی از پاریسن ژرمن خاطرات خوبی ندارد.

به نقل از Goal، دو تیم فوتبال چلسی و پاریسن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.   این دو تیم در فصل گذشته این رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی نیز با هم روبرو شده بودند که چلسی با تساوی مقابل پاریسن ژرمن از دور مسابقات کنار رفت.حال در آستانه این مسابقه ادن هازارد اعتقاد دارد تیم چلسی از پاریسن ژرمن می ترسد.


همه در چلسی فکر می کنند، نه پی اس جی نه، دوباره، نه. هنوز تساوی گذشته در بازی برگشت در استمفوردبریج در ذهن ما است. همه چیز در دستان ما بود و پی اس جی ده نفره شده بود. ما روی دو کرنر که از نقاط قوتمان بود دو گل دریافت کردیم و همه چیز از دست رفت.


ما باید بدانیم پی اس جی تیمی است که باید از آن بترسیم. آن ها در این فصل تمامی بازی هایشان را برده اند و در تمامی پست ها بازیکنان بزرگی دارند. آن ها مانند رئال مادرید و بارسلونا هستند. ما به پارک دو پرنس می رویم به علم اینکه ممکن است متحمل شکست شویم. اما ما بازیکنان خوب و با استعدادی داریم و هیچ چیز مشخص نشده است.


هازارد در مورد وراتی که به علت مصدومیت احتمالا نمی تواند بازی را از ابتدا آغاز کند ابراز خشنودی کرده است و درباره زلاتان و دی ماریا به هم تیمی هایش هشدار داده است.


وراتی بازیکن اصلی تیم است. او بازی را کنترل می کند و تیم را به حرکت در می آورد. با مهار او می توانیم بازی را در دست بگیریم. من فکر می کنم او نتواند از ابتدا بازی کند و این برای ما خبر خوبی است اما به عنوان یک فوتبال دوست، دوست دارم شاهد بازی او باشم. آنخل دی ماریا و زلاتان هم فصل خوبی را پشت سر می گذارند و باید مراقب آن ها باشیم.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد