کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیاگو سیلوا: PSG بار خود را برای لیگ قهرمانان بسته است

تیاگو سیلوا به دنبال همان چیزی ست که رقیبشان در لیگ قهرمانان یعنی چلسی می خواهد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

 کاپیتان تیم پاری سن ژرمن،تیاگو سیلوا باور دارد که تیم آنها حاکم لاشامپیونه است و برای برداشتن گام های استوار در لیگ قهرمانان آماده است.

  

 


برای سومین بار پیاپی پاری سن ژرمن و چلسی در مرحله ی حذفیلیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. سال گذشته درست در همین مرحله این دو تیم با هم برخورد کردند و تیم بلان به لطف گل دقایق پایانی تیاگو سیلوا چلسی را از گردونه ی لیگ قهرمانان حذف کرد و فصل قبلتر از آن در مرحله یک چهارم نهایی چلسی بود که داغ صعود به  نیمه نهایی را بر دل پاریسی ها گذاشت.


 


تیاگو سیلوا احساس می کند که آنها چندان دور از آن نیستند تا به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان صعود کنند. سیلوا به Daily Telegraph گفت:



به عنوان کاپیتان تیم می گویم که ما آماده ی بردنیم. می دانیم که ممکن است و همچنین می دانیم که آسان نیست.


اما من اطمینان سرشاری در بازیکنان پاری سن ژرمن می بینم که می توانند از تمام سدها بگذرند. من به  کیفیت این تیم آگاهم. به آن افتخار می کنم. ما می توانیم.  بازی باشکوهی خواهد شد چون فکر می کنم ما همین الان هم این تیم را می شناسیم و چلسی به اندازه ی کافی خوب است.


آنها بازیکنان برزیلی زیادی دارند و همین الان هم مثل خود ما فکر می کنند.



 


پاری سن ژرمن این فصل در لاشامپیونه سلطنت می کند و با اختلاف حیرت آور و دست نیافتنی 24 امتیازی با تیم دوم،  صدرنشین است. سیلوا فکر می کند که این مساله در تقابل با تیم های اروپایی به مشکل بدل شود.


 


او دامه داد:



مشکل است. وقتی به بردن عادت کرده باشید، وقتی بردن عادت هایی در شما پدید آورد، آنوقت نمی توانید به راحتی را هر چیزی وفق پیدا کنید.


بعضی اوقات داخل زمین می شوید و فکر می کنید از پیش بازی را برده اید چون شما بی اندازه قدرتمندید. اما ما باید همچنان قدرتمند باقی بمانیم چون هنوز لیگ قهرمانان را نبرده ایم.


ما هنوز قهرمان چیزی که رویایش را می بینیم نشده ایم. من فکر می کنم این همان دلیلی ست که پیاپی می بریم. بعضی ها می گویند که ژرمن قوی ست اما ما باید قدرتمان را برابر تیم های اروپایی نشان دهیم. برابر تیم های جهان.


اگر لیگ قهرمانان را فتح نکنیم مردم خواهند گفت که آنها هنوز آماده نیستند اما من باید به عنوان کاپیتان تیم بگیو م که آماده ایم.


من می توانم این را در چهره ی بازیکنان ببینم. آنها تشنه ی پیروزی اند. تشنه ی موفقیت. و حقیقتا می خواهند که برای این باشگاه تاریخ ساز شوند.


منبع:ورزش ۱۱

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد