کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: این یک آزمون بزرگ برای ماست

سرمربی چلسی امیدوار است که شاگردانش با پیشرفت طی هفته های اخیر، آمادگی لازم را برای غلبه بر پاریسن ژرمن به دست آورده باشند. هیدینک همچنین علت عدم حضور جان تری را مصدومیت در ناحیه همسترینگ وی اعلام کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، گاس هیدینک در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پاریسن ژرمن حاضر شد و در خصوص بازی پیش رو و همچنین بازیکنانش توضیحاتی ارائه داد.
  
 

در مورد غیبت جان تری:

نیامدن او تصمیم من نبود  او برای سفر بیش از حد مشکل داشت. ما  صبح از او تست گرفتیم اما نتیجه اش خوب نبود بنابراین تصمیم گرفتیم که او را در خانه نگه داریم. خود او نیز معتقد بود که نمی تواند در حال حاضر همراه تیم باشد. او مشکل کوچکی در همسترینگ و تاندون آن قسمت از پای خود داشت. به همین دلیل امروز صبح از او تست گرفتیم و تصمیم گرفتیم تا او سفر نکند. دشوار است که بگوییم او در انتهای هفته قادر به بازی خواهد بود. این دلیلی بود که ترجیح دادیم او را جهت درمان در کوبهام (زمین تمرینی چلسی)  نگه داریم.
ما با بازیکنان دیگرمان در خط دفاعی تمرین کردیم، پس برای بازیکنان عجیب نبود که بعضی تغییرات را داشته باشیم. البته نداشتن جان تری کمی مشکل ایجاد می کند چون او رهبر تیم است اما من از آن مربیانی نیستم که بخواهم گریه و زاری کنم. ما باید به پیش برویم. به بازیکنی که جایگزین او خواهد شد اعتماد کامل دارم.
 

با توجه به جایگاه چلسی در لیگ، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا واقع بینانه ترین شانس برای حضور چلسی در فصل آینده این رقابتها به شمار می رود:

این درخصوص قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است نه فقط اینکه به دنبال بازگشت به رقابت ها در فصل آینده باشیم. شما تیم های بسیار خوبی را درپیش دارید و کار دشواری است. برنده شدن این جام بسیار بزرگ زیباست.
ما در حال رشد هستیم و همه وضعیت چلسی را در ماه ها و هفته های اخیر می دانند. قدم به قدم جلو می رویم و در حال تلاش برای ایجاد امنیت بیشتر در تیم هستیم تا با بازیکنان باکیفیتی که دراختیار داریم بازی کنیم. ما کاملاً درجایی که دوست داریم باشیم حضور نداریم. ما دوست داریم مجموعه ای از بازی ها را به نمایش گذاریم که در آن به شیوه ای که می پسندیم بازی کنیم. ما سعی کرده ایم گام به گام پیش برویم اما برای ایجاد امنیت بیشتر شما نیاز به تعدادی از بازی هایی دارید که در آن ها کنترل بازی را دراختیار داشته باشید.
 

در خصوص حضور هازارد در ترکیب تیم:

من فکر می کنم زمانی که او دوره سختی را در زمان مصدومیت هایش سپری می نمود، ما شروع کردیم تا او را به ترکیب تیم بازگردانیم اما در اولین بازی خود مقابل کریستال پالاس دچار مصدومیت دیگری شد. اگر بازیکنی دوبار از مصدومیت باز گردد، بازگشت مجددش به شرایط آمادگی دشوار خواهد شد اما حالا، در هفته های اخیر او به خوبی تمرین کرده است. او با حضور به مدت 10 و 20 دقیقه در زمین به بازی ها بازگشت و آخرین بازی را نیز به طور کامل بازی کرد. او نیاز حضور منظم در بازی ها دارد اما من مطمئنم که او ارزش زیادی برای ما خواهد داشت.
 

شانس صعود به مرحله بعد برای چلسی:

شانس صعود 50 به 50 است. اگر شما به جایی که هم اکنون ما در آن قرار  داریم و جایی که پاریسن ژرمن در آن قرار دارد بنگرید، این مسئله را به راحتی متوجه می شوید که هر دو تیم شانس برابری دارند. آن ها در حال ساختن یک تیم بسیار قدرتمند و تسلط کامل بر لیگ فرانسه هستند. آن ها با 24 امتیاز در لیگ جلو هستند و روی رقابت های لیگ قهرمانان تمرکز کرده اند. یک باشگاه بزرگ باید لیگ قهرمانان را پیروز شود.
برای ما لیگ جزیره در فصل جاری خوب آغاز نشد و شرایط تیم از ماه دسامبر بهتر شد اما برای رسیدن به دور بعدی امیدواریم. این یک آزمون بزرگ برای ما جهت رسیدن به دور بعد می باشد و من امیدوارم که بتوانیم بازی را به نفع خود تمام کنیم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد