کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی ساوتهمپتون- چلسی؛ دورخیز قدیس ها برای تصاحب سهمیه اروپایی

در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلستان، ساوتهمپتون میزبان چلسی خواهد بود. دو تیمی که با وجود هفت امتیاز اختلاف، در جدول لیگ جزیره شش رتبه اختلاف با یکدیگر می بینند. 


تاریخزمانمکان
شنبه 8 اسفند ماهساعت18:30 به وقت تهرانورزشگاه سنت مری

پیش بازی

ساوتهمپتون در حالی میزبان چلسی خواهد بود که هردو تیم طی هفته های اخیر روند رو به رشدی از خود به نمایش گذاشته اند. قدیس ها در 6 دیدار گذشته خود موفق به کسب 5 پیروزی و یک تساوی شده اند و با روند صعودی سریع در هفته های اخیر اکنون در جایگاه ششم جدول لیگ انگلستان قرار دارند در حالی که روند صعود چلسی در جدول به کندی پیش می رود و این تیم با وجود اختلاف هفت امتیازی با ساوتهمپتون، در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته است.

بر اساس مقررات فوتبال انگلستان، دو تیم قهرمان جام حذفی و جام اتحادیه به همراه تیم پنجم لیگ جزیره راهی لیگ اروپا خواهند شد.

اکنون تیم میزبان تنها یک امتیاز اختلاف با منچستریونایتد در جایگاه پنجم جدول را به خود می بیند و تلاش خواهد کرد تا با کسب پیروزی در این دیدار خانگی، سهمیه اروپایی را به چنگ آورد. عملکرد فوق العاده فریزر فورستر در چارچوب دروازه ساوتهمپتون از زمان بازگشت این بازیکن از مصدومیت موجب شده تا قدیس ها بتوانند تا کنون به مدت 553 دقیقه دروازه خود را بسته نگاه دارند.

چلسی در 13 دیدار اخیر خود از زمان حضور گاس هیدینک در تمامی رقابت های این فصل تنها یک شکست را تجربه کرده و در لیگ جزیره همچنان با هدایت این مربی شکست ناپذیر به شمار می رود. آبی پوشان که در نیم فصل اول و در استمفوردبریج در مقابل ساوتهمپتون متحمل شکست 3-1 شده بودند، اکنون به انگیزه انتقام و جبران نیم فصل اول به ورزشگاه سنت مری پای خواهند گذاشت. در آن دیدار، نمانیا ماتیچ به دلیل عملکرد ضعیفش تنها 20 دقیقه در زمین حضور داشت و سپس تعویض شد.
چلسی تاکنون در هیچ یک از دیدارهای خارج از خانه فصل جاری موفق نشده در 15 دقیقه ابتدایی به گل دست یابد. همچنین این تیم در 15 دقیقه ابتدایی دیدارهای خارج از خانه فصل جاری خود نیز گلی دریافت نکرده است. از سوی دیگر تیم ساوتهمپتون نیز موفق نشده است تا در 11 دیدار اخیرش در مقابل چلسی دروازه خود را بسته نگاه دارد.

رونالد کومان در این دیدار فلورین گاردوس و جی رودریگز را به دلیل مصدومیت و همچنین ویکتور وانیاما را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و از سوی دیگر چلسی با غیبت کورت زوما، جان تری و رادامل فالکائو به دلیل مصدومیت و همچنین غیبت الکساندر پاتو به دلیل عدم آمادگی کافی روبرو خواهد بود.
 

 

نکات آماری بازی

ساوتهمپتون 6 بازی اخیر خود در لیگ جزیره را با ثبت کلین شیت پشت سر گذاشته است.

ساوتهمپتون 4 دیدار اخیر خانگی خود در لیگ جزیره را با کسب پیروزی در نیمه اول و دوم پشت سر گذاشته است.

چلسی 4 دیدار اخیر خارج از خانه خود در لیگ جزیره را با ثبت کلین شیت به پایان برده است.

در 6 دیدار از دیدار اخیر ساوتهمپتون در لیگ جزیره، این تیم به طور میانگین کمتر از  2.5 گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

چلسی طی 10 دیدار اخیر خود در لیگ جزیره، شکست ناپذیر بوده است.

 

غایبان دو تیم

ترکیب احتمالی دو تیم

 

پیش بینی whoscored

منبع:طرفداری 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد