کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی نوریچ سیتی- چلسی؛ لشکر کشی شیرها به آشیانه قناری ها

در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر انگلستان، نوریچ سیتی میزبان چلسی خواهد بود. که این دیدار برای میزبان جهت فرار از افتادن در منطقه سقوط و برای میهمان جهت کسب رتبه تک رقمی در جدول حائز اهمیت خواهد بود. 

 

 

پیش بازی

چلسی با این امید به مصاف نوریچ سیتی می رود که بتواند برای اولین بار در این فصل دو پیروزی متوالی را در لیگ انگلستان کسب کند و در صورت این اتفاق آبی پوشان می توانند با صعودشان به رتبه ای تک رقمی در جدول لیگ جزیره دست یابند.

جایگاه بابا رحمان در سمت چپ خط دفاعی چلسی مورد تردید است، چرا که با توجه به عملکرد وی در بازی گذشته، ممکن است هیدینک بار دیگر از کندی در سمت چپ استفاده کند. الکساندر پاتو به آمادگی اولیه رسیده و هرچند که بعید به نظر می رسد فردا در ترکیب اولیه حضور داشته باشد، اما احتمال می رود دقایقی از بازی فرصت حضور در میدان را بدست آورد. پدرو نیز به دلیل مصدومیت در دیدار گذشته، جای خود را به اسکار داده است. همچنین ممکن است نمانیا ماتیچ نیز فرصت حضور در این دیدار نه چندان دشوار را بیابد.

نوریچ سیتی زیر نظر الکس نیل با مشکلات زیادی روبروست و آن ها تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نیوکاسل، هنوز در منطقه سقوط قرار نگرفته اند. قناری ها از سال 1994 تا کنون موفق به شکست چلسی نشده اند هرچند که در دو دیدار گذشته در مقابل چلسی با نتیجه ای نزدیک مغلوب گشته اند. با توجه به شرایط دو تیم، بعید به نظر می رسد که قناری ها بتوانند روند ناکامی خود در مقابل چلسی را پایان بخشند.

الکس نیل، آندره ویزدوم را به دلیل مصدومیت زانو در اختیار نخواهد داشت. همچنین احتمال حضور سباستین باسونگ و وس هولهان به دلیل ضرب دیدگی در تمرینات، 50-50 است. انتظار می رود بار دیگر خط دفاعی پنج نفره را در ترکیب قناری ها شاهد باشیم.

 

نکات آماری بازی

نوریچ در 6 دیدار از 7 دیدار اخیر خود در لیگ برتر بازنده بوده است.

چلسی در دیدار از 11 دیدار اخیر خود در مقابل نوریچ در تمامی رقابت ها پیروز شده است.

چلسی در 11 دیدار اخیر خود در لیگ برتر شکست ناپذیر بوده است.

در 3 دیدار اخیر نوریچ سیتی در لیگ برتر به طور میانگین بیش از 2.5 گل در هر بازی به ثبت رسیده است.

نوریچ در 3 دیدار اخیر خانگی خود در لیگ برتر حداقل 2 گل در هر بازی دریافت کرده است.

 

غایبان دو تیم

 

ترکیب احتمالی دو تیم

 

پیش بینی whoscored

منبع:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن لطفی سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 12:24

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد