کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - پاریسن ژرمن؛ بدون شک جذاب و نفس گیر!

در یکی از دیدارهای این مرحله لیگ قهرمانان نبردی سخت در لندن اتفاق می افتد. 

تاریخزمانمکان
4 شنبه 19 اسفندماه 94ساعت 23:15 به وقت تهرانورزشگاه استمفوردبریج

داور مسابقه: آقای فلیکس بریش از آلمان

پیش بازی

دیدار رفت دو تیم هر طور که بود در پایان با نتیجه 2-1 به سود پاریسی ها به پایان رسید. دیداری که برای پاریس ایبرا و کاوانی و برای چلسی اوبی میکل گل زنی کردند.

اما حالا داستان کمی متفاوت است. در یک سوی میدان چلسی وجود دارد که اصلا دوست ندارد همانند فصل پیش باز هم برابر پاریس و باز هم در زمین خودی با لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کند و در سوی گیر هم پاریسی وجود دارد که هر سال منتظر است تا پروژه قهرمانی اروپای آن ها به رخ دادن نزدیک تر شود. پروژه ای به گفته بسیاری از ستاره های این باشگاه هدف اصلی آن ها در این فصل است.

چیزی که انتظار می رود این است که دو تیم با یک بازی حساب شده و با کمی احتیاط وارد میدان شوند چرا که یک لحظه غفلت ممکن است سبب حذف شدن ان ها از این تورنمنت شود و باید دید که در این شطرنج حساس تفکرات گاس هیدینک هلندی غلبه می کند یا این بار هم بلان و ستاره هایش جشن صعود به دور بعد می گیرند.

آمار کلی دو تیم در این فصل لیگ قهرمانان اروپا

غایبین دو تیم در این دیدار

- برای چلسی در این دیدار زوما، فالکائو، تری به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

- برای پاریسی ها اما تنها اوریر به دلایل انضباطی غایب است.

تقابل های قبلی دو تیم

این دو تیم در بازی های اخیرشان بخصوص در لندن همیشه دیدارهای جذابی داشته اند. در سال 2014 بازی رفت دو تیم در پاریس با نتیجه 3-1 به سود پی اس جی به پایان رسید ولی در بازی برگشت چلسی با دو گل به دور بعد رفت. پارسال نیز باز هم بازی آن ها پر از اتفاقات جذاب بود. این بار بازی فت در پاریس با نتیجه 1-1 و بازی برگشت با اخراج ایبرا 2-2 تمام شد و پاریسی ها به دور بعد صعود کردند. اولین تقابل دو تیم در اروپا نیز به سال 2004 بر می گردد. در تصویر زیر نگاهی به سابقه رویارویی های دو تیم می اندازیم.

پیش بینی وبسایت هواسکورد از نتیجه این دیدار

چلسی 2 - 1 پاریسن ژرمن 

منبع:طرفدای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد