کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی اورتون- چلسی؛ آخرین امید شیرها برای کسب جام

در مرحله ششم از رقابت های جام حذفی انگلستان، اورتون میزبان چلسی خواهد بود. این در حالیست که هردو تیم اوضاع نابسمانی در لیگ جزیره دارند و قهرمانی در جام حذفی نزدیکترین مسیر آن ها برای حضور در رقابت های اروپایی فصل آینده می باشد 


تاریخزمانمکان
شنبه 22 اسفند ماهساعت 21:00 به وقت تهرانورزشگاه گودیسون پارک

 

پیش بازی

اورتون در دیدار خانگی هفته گذشته مغلوب وستهم شد تا فشارها بر روبرتو مارتینز افزایش یابد. تافی ها در فصل جاری عملکرد بدی را در بازی های خانگی خود داشته اند و  هواداران این تیم از تماشای بازی تیمشان در گودیسون پارک لذت نبرده اند. شاید بهترین نتیجه خانگی آن ها در فصل جاری، پیروزی 3-1 در مقابل چلسی در نیم فصل اول به شمار رود. تنها استون ویلا و کریستال پالاس با 9 شکست خانگی، تعداد شکست های خانگی بیشتری را نسبت به اورتون با 7 شکست متحمل شده اند. آخرین باری که اورتونی ها در یک فصل 7 بازی خانگی خود را واگذار کرده بودند به فصل 94-1993 باز می گردد.

در سوی دیگر میدان سومین شکست برای گاس هیدینک به عنوان مربی چلسی ناگوار خواهد بود در حالی که تیم لندنی به تازگی پس از شکست خانگی مقابل پاریسن ژرمن از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان کنار رفته است. مربی هلندی از بازیکنانش انتظار دارد تا واکنشی سریع از خود نشان داده و آخرین امید رسیدن به جام را در فصل جاری پررنگ تر کنند. 

با توجه به فرم خانگی ضعیف اورتون از یک سو و فرم خوب چلسی در بازی های خارج از خانه زیر نظر گاس هیدینک از سوی دیگر، شیرهای لندنی می توانند با اعتماد به نفس بیشتری پای به میدان گذارند.

تافی ها کوین میرالاس را به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی و محرومیت در اختیار نخواهد داشت. همچنین براونینگ و تونی هیبرت نیز به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود. حضور گرت بری تام کلورلی و آرون لنون نیز به دلیل بیماریشان مورد شک و تردید است.

برای چلسی نیز مصدومیت دیگو کوستا و ادن هازارد ممکن است امکان حضور آن ها در میدان را ندهد. جان تری نیز در تمرینات حضور داشته اما حضور او از ابتدا در قلب دفاعی چلسی در هاله ای از ابهام است.

 

نکات آماری بازی

اورتون در 3 دیدار اخیر خود در جام حذفی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است.

چلسی در 5 دیدار اخیر خود در جام حذفی در هر بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

اورتون در 3 دیدار اخیر خود در جام حذفی در هر بازی حداقل 2  گل به ثمر رسانده است.

چلسی تنها در یک دیدار از 17 دیدار خارج از خانه اخیر خود در جام حذفی شکست خورده است.

غایبان دو تیم

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بینی whoscored

 

منبع:طرفداری 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد