کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رئال مادرید آماده شنیدن پیشنهادات برای ایسکو و هامس رودریگز

باشگاه رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی ایسکو و هامس رودریگز را در لیست فروش قرار خواهد داد.
رئال مادرید آماده شنیدن پیشنهادات برای ایسکو و هامس رودریگز
به گزارش AS، باشگاه هر دو بازیکن را در لیست فروش قرار داده و آماده گوش کردن به پیشنهادات و قیمت های مناسب است. رئیس باشگاه از سطح عملکرد این دو بازیکن ناراضی است و حتی روی کار آمدن زیدان هم باعث بهبود روند آنها نشده است.
   
با همه این گفته ها، هر دو مورد متفاوت هستند. در مورد هامس به شدت ناراضایتی ها از عملکرد وی و افت نسبت به فصل گذشته رو به افزایش است. او پیش فصل مناسبی نداشت، در ابتدای ماه سپتامبر دچار مصدومیت شد و تا 8 نوامبر دور از میادین بود، و بعد از آن ارتباط خوبی با بنیتز برقرار نکرد. با انتصاب زیدان، امید های تازه ای برای ستاره کلمبیایی تداعی شد، اما او هنوز هم فرم سابق خود را پیدا نکرده است. علاوه بر این، درخواست افزایش دستمزد در دومین سال حضور در پایتخت اسپانیا نیز چندان به مذاق مدیران باشگاه خوش نیامده، چرا که در حال حاضر آنها عملکرد او را بسیار پایین تر از حد تصورات و مبلغی که برای جذب وی پرداخت شده بود می دانند.

از سه باشگاه لیگ برتری چلسی، منچستر یونایتد و منچستر سیتی به عنوان مشتریان اصلی این بازیکن 24 ساله نام برده می شود.

شرایط ایسکو اما متفاوت است. عملکرد بازیکن سابق مالاگا در ماه گذشته باشگاه را تحت تأثیر قرار نداده است. گفته می شود که او بیشترین استفاده را از اعتماد زیدان نمی برد: او در 10 بازی 13 مسابقه ای که زیدان روی نیمکت مادریدی ها بوده به میدان رفته است. با اینحال، به دلیل طغیان عمومی او در بازی های اخیر باعث افزایش ناامیدی ها شده است. ابتدا در دیدار مقابل لوانته پس از ورود به زمین و گلزنی، میل چندانی به خوشحالی پس از گل نشان نداد، و سپس در دیدار مقابل لاس پالماس بعد از تعویض روی نیمکت کنترل خود را از دست داده و ساق بند و ژاکت خود را به سمتی دیگر پرتاب کرد.

ایسکو در تابستان سال 2013 با مبلغ 30 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست، و بنا به گزارش ترانسفرمارکت اکنون ارزشی 45 میلیون یورویی دارد. یوونتوس یکی از جدی ترین مشتریان این بازیکن محسوب می شود. اما اکنون با روی کار آمدن پپ گواردیولا در ورزشگاه اتحاد، احتمال انتقال به آنجا نیز کم نیست.

 
 

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد